Fókuszban a vásárló: Teljes körű felújítás után újra nyitott a SPAR szupermarket a Mammutban
A SPAR Magyarország Kft. nemzetközi együttműködés keretében nagyszabású átalakítási projektet valósított meg idén nyáron a Mammut Bevásárlóközpontban lévő SPAR szupermarketben. A minden területen megújult üzlet a legkorszerűbb technikai megoldásokkal, teljesen egyedi kialakítással és saját melegkonyhás étteremmel felszerelve nyitotta meg kapuit augusztus 28-án.
A tíz hétig tartó nagyszabású átépítés nemzetközi kooperációban valósult meg. A koncepció közös kidolgozása mellett a hollandiai SPAR International, a SPAR Ausztria és a SPAR Magyarország Kft. együttműködése keretében folyt a tervezés, és így készült el a SPAR legújabb üzlete, mely némiképp futurisztikus és szemet gyönyörködtető is egyben. Az átépítéssel a SPAR Budapest frekventált területén található üzletegysége teljesen korszerű, modern bevásárlói környezettel, minden vásárlói igénynek megfelelő, praktikus kialakítással várja vásárlóit. A több ezer árucikket tartalmazó választék számos specialitással kiegészült, így például naponta frissen érkező tengerihal-kínálattal is.
Megújult design
Az átfogó átalakítási munkálatok eredményeként a megújult szupermarketben egy modern, de mégis piac jellegű tér jött létre. Az árucsoportok szigetszerű elrendezése, mely a vásártéri hangulatot idézi elő, kellemes és barátságos atmoszférát teremt a bevásárláshoz. A csaknem 2000 m2-es eladótér – ahová a mozgólépcsőn leérkezve lépünk be – egyszerre tágas és otthonos, így a vásárlók mostantól még kényelmesebben és igazán esztétikus környezetben végezhetik a mindennapi és nagybevásárlásaikat. Magyarországon egyedülálló a szupermarket áruvilág alapú eladótere, mely a kis- és nagybevásárlásoknál egyaránt vevőbarát módon teszi lehetővé az eligazodást. Ezt az egyedi bolti vevőtájékoztatók is segítik. A korábban megszokott és használt árucsoportjelzések és irányító eszközök már nem képeken, hanem feliratok formájában segítik a vásárlókat.
– Más a design, mint a többi üzleteinkben. Új színeket használtunk, a világos árnyalatokat helyeztük előtérbe, mind a padló, mind a berendezések burkolatát tekintve. Ennek célja, hogy homogén jelleget biztosítsunk az eladótérnek. Ezenkívül igyekeztünk sok „fát” használni, hiszen a SPAR mozaikszó hollandul fenyőfát jelent, ez adta az ötletet – hangsúlyozta Bukta Katalin, az átalakításért felelős műszaki munkatárs a SPAR-tól.
A környezetvédelemért
Az üzlet berendezésénél az esztétikán túl környezetvédelmi szempontok is fókuszba kerültek. A modernizált üzlet a legkorszerűbb épületgépészeti megoldásokkal és boltberendezésekkel üzemel, a legújabb energiahatékonysági elvárásoknak megfelelően. Lakatos Norbert beruházási főmunkatárs kiemelte:
– A környezetbarát, szén-dioxidos hűtéstechnikai rendszer műszaki újdonság. Energiatakarékos LED-es világítást alakítottunk ki a teljes üzlettérben és a raktárterekben, a hűtőbútor ajtaja pedig tovább csökkenti az energiaveszteséget.
„SPAR to Go” melegkonyhás étterem
A SPAR újdonsága, a melegkonyhás étterem a szupermarket előterében üzemel, így a snackbár szolgáltatásainak igénybevételéhez az üzletbe be sem kell lépnie a vásárlónak. A hideg- és melegkonyhai készítmények elvihetőek vagy akár helyben is fogyaszthatóak.
– A „SPAR to Go” snackbar kínálatában több mint 200 fogás szerepel a főzelékektől a frissensülteken át a grillételekig. Napi szinten 20-25 étel közül választhatnak a vendégek, és valamennyi fogás helyben, friss alapanyagokból készül. Az ételbári kínálattól a teljes melegétel-szortimentig minden megtalálható a SPAR konyhánkon – hangsúlyozta Viszokay Máté convenience szakértő.
A SPAR Magyarország Kft. az ország egyik legnagyobb áruházláncaként jelenleg 411 üzletet üzemeltet, melyek közül 393 saját tulajdonú, 18 pedig magán-kiskereskedőkkel kötött együttműködés alapján franchise-rendszerben működik. A most megújult SPAR szupermarket a Mammutban a hét minden napján várja a vásárlókat.(X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >