Fókuszban a válságkezelő marketing-stratégiák

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 04. 22. 04:27

A HUNGEXPO Zrt. PROMOTION rendezvénye egy olyan marketing kommunikációs szakkiállítás, amely hatékony válságkezelő stratégiákat mutat be: milyen új utakon juthatnak el az üzenetek a fogyasztóhoz?

 A kételyek ellenére a gazdasági válság pozitív hatásokat is eredményezhet a marketing és kommunikációs iparban, hiszen ráirányítja a figyelmet a hatékony, új eszközökre és módszerekre, a hagyományosakat is még jobb megoldásokra ösztönzi. A piaci viszonyok alakulása felgyorsítja a reklámiparban amúgy is folyamatban lévő változásokat, amelyek a kommunikáció új lehetőségeinek eszköztárára hívják fel a figyelmet. Mindjárt ízelítőnek a kiállítás figyelemreméltó eleme a „BETA projekt”. Ennek keretében a VISART Művészeti Akadémiával együttműködve – a párhuzamosan zajló Budatranspack és Printexpo kínálatát is bevonva – a három rendezvény termékkínálatából újszerű reklám-marketing megoldások láthatóak majd. A műhelymunkát mindenki figyelemmel kísérheti.
A társadalmi felelősségvállalás, a civilmarketing fejlődése ugyancsak sokakat érinthet és érdekelhet, ezért a társadalmi célú kommunikációval foglalkozó Civilkomp konferencia immár negyedik alkalommal lesz vendégrendezvénye a szakkiállításnak. A PROMOTION – a kiállítók és látogatók szempontjából is előnyös – sajátossága, hogy a Budtranspack – Printexpo szakkiállításokkal egyben tálcán nyújtja a marketing és kommunikációs szakma háttér- és beszállító iparának jelentős kínálatát is. Az idén tematikus napok, szakmai előadások, szórakoztató reklámvetítések képzőművészeti és kommunikációs iskolák találkozójának szervezése szerepel a tervek között. A PROMOTION sok új területtel várja a szakmát, de továbbra is jó lehetőséget kínál a „törzsvendégeknek”. A témákból: hagyományos és alternatív médiafelületek, reklám-ajándék, kiállítás – és rendezvényszervezés, kommunikációs szolgáltatás, kreatív szolgáltatás, eladáshelyi reklám, szakmai  szervezetek.

Kapcsolódó cikkeink