Fókuszban a valós idejű marketing a Mastercard Space4Commerce konferenciáján
A Mastercard Space4Commerce konferencia bemutatja, hogyan alakítják át az azonnali adatok, az IoT, a mesterséges intelligencia és a big data a kereskedelem és marketing világát. A november 14-én, a Millenárison rendezett esemény résztvevői nemzetközi iparági szakértőktől tanulhatnak, és valós esettanulmányokon keresztül ismerkedhetnek a legújabb trendekkel.
„A mai kereskedelemben egyre több fizikai eszköz csatlakozik az internethez, és valós idejű adatokkal látja el a kereskedőket. Az IoT technológia, a mesterséges intelligencia és a big data segítségével pontosabban és gyorsabban reagálhatunk a vásárlói igényekre. Mára alapjaiban változott meg, hogy mit jelent a testre szabott ügyfélélmény a marketingben. Gyakorlatilag meg kell tudnunk jósolni, hogy ki, mikor mit fog csinálni és az adott helyzethez kell igazítani az üzeneteket, az egyéni igényeikhez és preferenciákhoz szabva”
– mondja Gallina Gyula, a Mastercard üzletfejlesztési igazgatója.
A szakértő hozzáteszi:
“Mindez ma már lehetséges a marketingben, és a Mastercard a legújabb technológiákat nyújtja ezen a területen is. A Dynamic Yield pl. egy személyre szabási platform, ami valós időben képes elemzéseket készíteni és személyre szabott ajánlatokat megjeleníteni különböző digitális csatornákon. A Test & Learn platform pedig lehetővé teszi, hogy a cégek adatvezérelt forgatókönyveket modellezzenek, amelyek alapján például előre megjósolható egy adott kampány vagy esemény hatása. Ez nemcsak a marketingköltségek optimalizálását teszi lehetővé, hanem segít a vállalkozásoknak abban, hogy jobban megértsék ügyfeleik igényeit is.”
A konferencián az érdeklődők esettanulmányokon és személyes demókon keresztül is megismerkedhetnek a Mastercard megoldásaival, és emellett olyan nemzetközi iparági szakértők előadásait is láthatják, mint:
- Max Lambertson, a Mastercard Economics Institute Vezető Közgazdásza, aki a „Fogyasztók, gazdaság és technológia – ki ül a kormány mögött?” című előadásában betekintést nyújt abba, hogyan formálja a technológia és a fogyasztói viselkedés a globális gazdasági trendeket.
- Greg Van Der Gaast, egykori hacker, korábbi FBI- és Védelmi Minisztériumi operatív munkatárs és biztonsági stratéga, aki az „Egy jobb út: Eredmények elérése a technológián túl” című előadásban tárja fel, hogyan tudják a feltörekvő technológiák kezelni a globális kihívásokat.
- Lars Hemstad, Elemzési Igazgató, CircleK Europe, aki „Az üzleti döntéshozatal támogatása kísérletekkel” előadásában megosztja, hogyan segíthetik a vállalkozásokat az adatvezérelt stratégiák és az elemzési eszközök a jobb döntéshozatalban.
További részletek és regisztráció az esemény hivatalos oldalán érhetők el.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Így lett része a hétköznapoknak a mesterséges intelligencia
A mesterséges intelligencia (AI) ma már szinte észrevétlenül vált a…
Tovább olvasom >Új korszak hajnalán: így készülnek a kiadók a „Google Zero” világára
A Google keresőfelületeinek átalakulása, a mesterséges intelligencia térnyerése és a…
Tovább olvasom >Az AI lehet a fenntartható költségcsökkentés kulcsa
A növekvő költségek és a mind kiélezettebb verseny egyre komolyabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a vendégek messziről elkerülik azokat az éttermeket, ahol rossz a mosdók állapota
A Tork nemzetközi felmérésében a válaszadók 73%-a arról számolt be,…
Tovább olvasom >