Fókuszban a játék

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 06. 05. 10:34

Előző számunkban kezdtük el a Nemzetközi Marketing Fórum eseményeinek bemutatását. A főszervező TCC (The Continuity Company AG) neves előadókat hívott meg és látványos kiállítási termeket rendezett be, hogy a 41 országból érkező, többségében kereskedelmi vállalatoknál dolgozó résztvevőt elkápráztassa. Ebben a részben a gyermekek elérését és a TCC közép-európai elkötelezettségét mutatjuk be.

Manfred Litchka, a TCC Svájc, Közép-Kelet-Európa és Mediterrán régió kereskedelmi igazgatója

Manfred Litchka, a TCC Svájc, Közép-Kelet-Európa és Mediterrán régió kereskedelmi igazgatója

A berlini Carlton Ritz hotel báltermében több mint 400 résztvevő 6 nyelven hallgatta a lojalitásmarketing legfrissebb, legforróbb témáit.

Agyfacsaró furfangok

John Kearon, a Brainjucer ügynökség alapítója, „Chief Juicer” (főfacsaró), meghökkentő, a megszokottat tagadó, az újdonság és a játékosság erejében hívő kreatív szakember, akit 2005-ben az Ernst&Young Az év új vállalkozója díjjal tüntetett ki. A közönséget megmozgató humoros gyakorlatain keresztül a bevonás, a keretek, keretszámok erejét mutatta be. Küldetése a start-up cégek lélegzetelállító szabadságának visszacsempészése a mai marketingberögződések közé.

Évente 300 hűségprogram

Manfred Litchka, a TCC Svájc, Közép-Kelet-Európa és Mediterrán régió kereskedelmi igazgatója kiemelte, hogy folyamatosan figyelik a kereskedelmi, vásárlói és fogyasztói trendeket. A nemzetközi és régiós változások mellett a helyi sajátosságokat is figyelembe veszik, és 360 fokos támogatást biztosítanak egy-egy lojalitásprogram megtervezésénél és lebonyolításánál.

– Nem másolunk, minden megvalósítás a maga nemében egyedi, a kereskedelmi partner és az adott ország céljaira szabott. Az aktivitásokban közös a magas minőségű, csak nálunk elérhető ajándékok és a teljes körű támogatás, hiszen mindebben már 20 éves tapasztalatunk van – sorolja az évente több mint 300 hűségprogramot leszervező TCC-alapokat Manfred Litchka.

Fontos sikermutató, hogy az adott célcsoport beszédtémájává válik egy-egy aktivitás. Gyakran az egész család, ismerősök, közösségek kapcsolódnak be, váltanak boltot, kerekítik fel a vásárlási értéket a teljes gyűjtemény megszerzéséért.

A fejlesztők új, gyermeknek és felnőttnek egyaránt vonzó játékokat dolgoznak ki. Az innováció tehát a másik mozgatórugó, ahol a játékosság és a jövő technológiái szerepet kapnak a TCC műhelyeiben.

Kockafejek és pörgettyűk

A konferencia szüneteiben a kiállítás 8 terme várta a résztvevőket. Legnagyobb sikere a filmekből ismert és szeretett karakterekkel tervezett játékos megoldásoknak volt. A sosem látott formák, kockafejek és pörgettyűk, trükkös pályák és feladatok színes tárháza felszabadító hatással volt a látogatókra. Nagy érdeklődés övezte a digitális újdonságokat, például a 3D szemüveggel játszható videojátékokat is.

A következő, záró beszámolónkban a háziasszonyok szívéhez vezető tárgyakról és a jövőkutatásról is szót ejtünk.

Kátai I.

Kapcsolódó cikkeink