Fókuszban a játék
Előző számunkban kezdtük el a Nemzetközi Marketing Fórum eseményeinek bemutatását. A főszervező TCC (The Continuity Company AG) neves előadókat hívott meg és látványos kiállítási termeket rendezett be, hogy a 41 országból érkező, többségében kereskedelmi vállalatoknál dolgozó résztvevőt elkápráztassa. Ebben a részben a gyermekek elérését és a TCC közép-európai elkötelezettségét mutatjuk be.
A berlini Carlton Ritz hotel báltermében több mint 400 résztvevő 6 nyelven hallgatta a lojalitásmarketing legfrissebb, legforróbb témáit.
Agyfacsaró furfangok
John Kearon, a Brainjucer ügynökség alapítója, „Chief Juicer” (főfacsaró), meghökkentő, a megszokottat tagadó, az újdonság és a játékosság erejében hívő kreatív szakember, akit 2005-ben az Ernst&Young Az év új vállalkozója díjjal tüntetett ki. A közönséget megmozgató humoros gyakorlatain keresztül a bevonás, a keretek, keretszámok erejét mutatta be. Küldetése a start-up cégek lélegzetelállító szabadságának visszacsempészése a mai marketingberögződések közé.
Évente 300 hűségprogram
Manfred Litchka, a TCC Svájc, Közép-Kelet-Európa és Mediterrán régió kereskedelmi igazgatója kiemelte, hogy folyamatosan figyelik a kereskedelmi, vásárlói és fogyasztói trendeket. A nemzetközi és régiós változások mellett a helyi sajátosságokat is figyelembe veszik, és 360 fokos támogatást biztosítanak egy-egy lojalitásprogram megtervezésénél és lebonyolításánál.
– Nem másolunk, minden megvalósítás a maga nemében egyedi, a kereskedelmi partner és az adott ország céljaira szabott. Az aktivitásokban közös a magas minőségű, csak nálunk elérhető ajándékok és a teljes körű támogatás, hiszen mindebben már 20 éves tapasztalatunk van – sorolja az évente több mint 300 hűségprogramot leszervező TCC-alapokat Manfred Litchka.
Fontos sikermutató, hogy az adott célcsoport beszédtémájává válik egy-egy aktivitás. Gyakran az egész család, ismerősök, közösségek kapcsolódnak be, váltanak boltot, kerekítik fel a vásárlási értéket a teljes gyűjtemény megszerzéséért.
A fejlesztők új, gyermeknek és felnőttnek egyaránt vonzó játékokat dolgoznak ki. Az innováció tehát a másik mozgatórugó, ahol a játékosság és a jövő technológiái szerepet kapnak a TCC műhelyeiben.
Kockafejek és pörgettyűk
A konferencia szüneteiben a kiállítás 8 terme várta a résztvevőket. Legnagyobb sikere a filmekből ismert és szeretett karakterekkel tervezett játékos megoldásoknak volt. A sosem látott formák, kockafejek és pörgettyűk, trükkös pályák és feladatok színes tárháza felszabadító hatással volt a látogatókra. Nagy érdeklődés övezte a digitális újdonságokat, például a 3D szemüveggel játszható videojátékokat is.
A következő, záró beszámolónkban a háziasszonyok szívéhez vezető tárgyakról és a jövőkutatásról is szót ejtünk.
Kátai I.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva 1,7 százalékkal nőtt, az előző hónaphoz képest 1,4 százalékkal csökkent
Szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >