Fókuszban a csomagolóanyagok – konferencia
Csomagolóanyagot gyárt? Saját márkás terméket szállít be valamely kereskedelmi láncnak? Tisztában szeretne lenni a csomagolóanyagokra vonatkozó aktuális jogszabályokkal? Ha a fenti kérdések valamelyikére igen a válasz, akkor ott a helye a Bureau Veritas rendezvényén!

Fókuszban a csomagolás
Itt az első hiánypótló konferencia, ahol egyszerre hallhat a meghatározó kereskedelmi láncok csomagolóanyag törekvéseiről és elvárásairól. Lesz szó a PPWR-ről és egyéb jogszabályokról. Végre elmeséli egy szakértő, hogy miként is kellene kinézni egy csomagolóanyagokra vonatkozó megfelelőségi nyilatkozatnak, valamint a fenntarthatóság sem maradhat el: elismert gyártók mutatják be, hogy mit is jelent működésükben a körforgásos gazdaság.
Dátum: 2025.03.13. 9:30-15:30 (regisztráció 8:45-től)
Helyszín: Öbölház Rendezvényközpont (1117 Budapest, Kopaszi-gát 1.)
Részvételi díj: 49.990 HUF+ÁFA/fő
(Jelentkezési határidő: 2025. március 3.)
Parkolást a Kopaszi-gát területén biztosítunk a résztvevők számára.
A részvételi díj a parkolási díjat és az étkezést tartalmazza.
Részletes programért látogasson el honlapunkra!
Regisztráljon az online jelentkezési lap kitöltésével!
“FÓKUSZBAN A CSOMAGOLÓANYAGOK!” konferencia, a Bureau Veritas rendezésében!
Várjuk Önt is szeretettel!
Kapcsolódó cikkeink
Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >A dm első alkalommal készített fenntarthatósági jelentést
A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport…
Tovább olvasom >Taroltak a soproni egyetemisták a 2025-ös HUNGAROPACK STUDENT csomagolási versenyen
Kimagasló tehetségükről és szakmai felkészültségükről tettek tanúbizonyságot a Soproni Egyetem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vincze Géza: „az előttünk álló közös utat valódi élményként éljük meg”
Vincze Géza 2025 tavaszán vette át az Auchan Magyarország irányítását,…
Tovább olvasom >Érték, elérhetőség és felelősség egy helyen: ALDI – alacsony árak, magas minőség, több üzlet
Kihívásokkal teli környezetben is a vásárlóknak nyújtott minél több előnyre…
Tovább olvasom >Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >