Fokozzuk a bolti láthatóságot
A Pick Szeged Zrt. és a DS Smith Packaging Hungary Kft. együttműködése többéves múltra tekint vissza. A két cég rendszeresen workshopok keretében osztja meg egymással elképzeléseit és ötleteit a csomagolóanyagok fejlesztési irányait illetően. A közös gondolkodás során a leggyakrabban felmerülő igény a felhasznált hullámkarton csomagolások vásárlásösztönző hatásának és költséghatékonyságának a növelése, a csomagolósor gyártási hatékonyságának megtartása vagy növelése mellett.
A Pick Szeged Zrt. a fogyasztói igényeknek megfelelően új receptúrán alapuló termékcsaláddal, a HERZ Vital termékekkel jelent meg a piacon. A korszerű, egészséges táplálkozás elvárásaira reagáló (mesterséges adalékanyag-, színezék-, ízfokozómentes, és továbbra is magas hústartalmú), innovatív termékcsaládhoz újszerű , egyben informatívabb kínáló csomagolási megoldást keresett.
Feladatok:
A piaci bevezetés alatt álló Vital termékek hangsúlyosabb megjelenést kapjanak, és még inkább tűnjenek ki az áruházak polcain a „hagyományos” termékekhez képest.
Olyan új csomagolási megoldás kidolgozása, amely túlmutat a hagyományos SRP (Shelf Ready Packaging) csomagolásokon, azáltal, hogy figyelemfelkeltő, újszerű és informatív.
A korábbi műhelymunkákon még csak elképzelésként létező „álomcsomagolás” gyakorlati kivitelezhetősége, megvalósíthatósága.
Olyan tálca kialakítása, amely egyben szállítási csomagolás is, a termék tetővel együtt szállítható, kicsomagolásnál a marketingkommunikációs felület nem sérül.
Elgondolások a fejlesztés során:
Bárhonnan is közelítsen a vásárló, színes, figyelemfelkeltő, informatív wobblerrel találkozzon, mely a hullámkarton tálca részét képezi.
A három oldalról látható és nyomtatható kommunikációs felület a konstrukció megtervezése során úgy kerüljön kialakításra, hogy gyártástechnológiai szempontból egy oldalon történő nyomtatással elérhető legyen a kívánt hatás, költségmegtakarítást elérve a két oldalon történő nyomtatáshoz képest. A kialakított technológiai megoldás kisebb gyártási volumenekre is alkalmazható legyen.
Eredmény:
Három irányból is figyelemfelkeltő marketingkommunikációs felület az SRP részeként. Innovatív és költséghatékony vásárlásösztönző csomagolási megoldás, a Pick Szeged Zrt. által elképzelt „álomtálca” gyakorlati megvalósítása.
Előnyök:
• Polcrakész kínáló a tér három irányából felismerhető, egyedi reklámfelülettel.
• A Herz márka ismertségének növelése, számottevő plusz költség nélkül.
• A tálca tetővel együtt szállítható, a boltban plusz erőforrást nem igényel a kicsomagolás.
• Kevesebb hulladékanyag a gyártás során, környezetvédelmi célok megvalósítása.
A közös gondolkodás eredményeként a DS Smith budapesti PackRight Centerében olyan új generációs SRP-megoldás került kifejlesztésére, mely hozzájárult a HERZ Vital termékcsalád sikeres piaci bevezetéséhez, azáltal, hogy a hagyományos kínálókhoz képest többszörösen figyelemfelkeltő, kialakítását és megjelenését tekintve innovatív és nem mellesleg költséghatékony.
A HERZ Vital SRP csomagolás a 2018-as PAKK csomagolásdizájn-versenyen Élelmiszer/Húskészítmény kategóriában Arany minősítést ért el.
A fejlesztés formaoltalommal védett.
We are # Packaging Strategists, delivering results. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A PICK Bordó körtúrák három új útvonallal bővülnek
A magyarok majdnem fele rendszeresen, legalább 1-2 alkalommal végez testmozgást…
Tovább olvasom >Sonkák az árérzékenység hálójában
Nagyjából a tavalyi számokat és trendeket várják a sonkagyártók az…
Tovább olvasom >Több mint 25 millió eurót invesztál a DS Smith a lengyelországi termelésbe
A DS Smith csomagolóipari vállalat több mint 25 millió eurót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az eurózóna gazdaságának növekedése héthavi csúcsra gyorsult márciusban
Hét hónapja a leggyorsabb ütemű volt az euróövezet gazdasági növekedése…
Tovább olvasom >Részben az utaztatási cégek részvényeinek árfolyamcsökkenése húzza le az európai tőzsdéket
Gyengültek a vezető európai tőzsdemutatók péntek délelőtt elsősorban az utaztatási…
Tovább olvasom >Visit Hungary: Pest, Győr-Moson-Sopron és Komárom-Esztergom adta a legtöbb belföldi turistát tavaly
Minden korábbinál több, közel 18 millió turista érkezett a hazai…
Tovább olvasom >