Fokozzuk a bolti láthatóságot
A Pick Szeged Zrt. és a DS Smith Packaging Hungary Kft. együttműködése többéves múltra tekint vissza. A két cég rendszeresen workshopok keretében osztja meg egymással elképzeléseit és ötleteit a csomagolóanyagok fejlesztési irányait illetően. A közös gondolkodás során a leggyakrabban felmerülő igény a felhasznált hullámkarton csomagolások vásárlásösztönző hatásának és költséghatékonyságának a növelése, a csomagolósor gyártási hatékonyságának megtartása vagy növelése mellett.
A Pick Szeged Zrt. a fogyasztói igényeknek megfelelően új receptúrán alapuló termékcsaláddal, a HERZ Vital termékekkel jelent meg a piacon. A korszerű, egészséges táplálkozás elvárásaira reagáló (mesterséges adalékanyag-, színezék-, ízfokozómentes, és továbbra is magas hústartalmú), innovatív termékcsaládhoz újszerű , egyben informatívabb kínáló csomagolási megoldást keresett.
Feladatok:
A piaci bevezetés alatt álló Vital termékek hangsúlyosabb megjelenést kapjanak, és még inkább tűnjenek ki az áruházak polcain a „hagyományos” termékekhez képest.
Olyan új csomagolási megoldás kidolgozása, amely túlmutat a hagyományos SRP (Shelf Ready Packaging) csomagolásokon, azáltal, hogy figyelemfelkeltő, újszerű és informatív.
A korábbi műhelymunkákon még csak elképzelésként létező „álomcsomagolás” gyakorlati kivitelezhetősége, megvalósíthatósága.
Olyan tálca kialakítása, amely egyben szállítási csomagolás is, a termék tetővel együtt szállítható, kicsomagolásnál a marketingkommunikációs felület nem sérül.
Elgondolások a fejlesztés során:
Bárhonnan is közelítsen a vásárló, színes, figyelemfelkeltő, informatív wobblerrel találkozzon, mely a hullámkarton tálca részét képezi.
A három oldalról látható és nyomtatható kommunikációs felület a konstrukció megtervezése során úgy kerüljön kialakításra, hogy gyártástechnológiai szempontból egy oldalon történő nyomtatással elérhető legyen a kívánt hatás, költségmegtakarítást elérve a két oldalon történő nyomtatáshoz képest. A kialakított technológiai megoldás kisebb gyártási volumenekre is alkalmazható legyen.
Eredmény:
Három irányból is figyelemfelkeltő marketingkommunikációs felület az SRP részeként. Innovatív és költséghatékony vásárlásösztönző csomagolási megoldás, a Pick Szeged Zrt. által elképzelt „álomtálca” gyakorlati megvalósítása.
Előnyök:
• Polcrakész kínáló a tér három irányából felismerhető, egyedi reklámfelülettel.
• A Herz márka ismertségének növelése, számottevő plusz költség nélkül.
• A tálca tetővel együtt szállítható, a boltban plusz erőforrást nem igényel a kicsomagolás.
• Kevesebb hulladékanyag a gyártás során, környezetvédelmi célok megvalósítása.
A közös gondolkodás eredményeként a DS Smith budapesti PackRight Centerében olyan új generációs SRP-megoldás került kifejlesztésére, mely hozzájárult a HERZ Vital termékcsalád sikeres piaci bevezetéséhez, azáltal, hogy a hagyományos kínálókhoz képest többszörösen figyelemfelkeltő, kialakítását és megjelenését tekintve innovatív és nem mellesleg költséghatékony.
A HERZ Vital SRP csomagolás a 2018-as PAKK csomagolásdizájn-versenyen Élelmiszer/Húskészítmény kategóriában Arany minősítést ért el.
A fejlesztés formaoltalommal védett.
We are # Packaging Strategists, delivering results. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Milyen kincset keres Kempf Zozó, Pintér Ada, Trill Beatrix és Turai Barna a Börzsönyben? – Indul a KalandKör!
Egy vaskos regény, csúzli, netán egy tollasütő? Vajon milyen hasznát…
Tovább olvasom >Minőség a rácsokon
A hozzáadott érték, a prémium minőség, a kényelmi szempontok újra…
Tovább olvasom >Tízből nyolc magyar ezt csomagolja a hátizsákba, ha kirándulni indul
Tavasz, napsütés, szabad levegő – indul a túraszezon. A PICK…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >