Főként termékkeresésre használják a generatív AI-t
A generatív mesterséges intelligencia (AI) egyre népszerűbb a vásárlók körében, akik szeretnék, ha a technológia még inkább jelen lenne a vásárlási élményben. A Capgemini Észak-Amerikában, Európában és az Ázsia-Csendes-óceáni térség 12 országában nemrégiben készült felmérésében a válaszadók 46%-a lelkesedik a generatív AI
online vásárlásra gyakorolt hatása iránt.

Négyből három megkérdezett nyitott a generatív AI ajánlásaira
A fogyasztók 58%-a már a hagyományos keresőmotorokat generatív AI eszközökkel helyettesíti a termék- és szolgáltatáskeresés során, míg 68%-uk azt szeretné, ha az AI-eszközök képesek lennének az online keresőmotorok, közösségimédia-platformok és kereskedők weboldalainak találatait összegyűjteni egy „egyablakos” vásárlási lehetőséget kínálva. Négyből három megkérdezett nyitott a generatív AI ajánlásaira, ami növekedés a 2023-as 63%-hoz képest.
A generatív AI elfogadottsága különösen a fiatalabb generációk körében magas, hiszen a Z- és az Y-generációs vásárlók kétharmada a technológia által személyre szabott tartalomra és termékajánlásokra vágyik. //
Kapcsolódó cikkeink
Ringlispílen a csomagolási piac
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így vásárolnak az „alfák”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Már a magyarok is tömegesen használják az AI-platformokat keresésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kereskedelem turbulenciában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Hungaropack Magyar Csomagolási Verseny 2025. évi díjazottjai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kavarodás a tégelyekben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
