Fogyókúrás tejitalt fejlesztett ki az Unilever
Az új tejízű ital radikálisan csökkenti az étvágyat és hamarosan megjelenik majd a cég 400 millió dollár forgalmú Slim-Fast termékei között.
Az Unilever kutatói
fejlesztésüket az Európai Parlament elhízással
foglalkozó kongresszusán mutatták be. A WHO
szerint mintegy 400 millió elhízott ember van a
világon, akik nagyobb eséllyel betegednek meg az
elhízás szövődményeként kialakuló
cukor- és szívbetegségekben. Mint ismeretes az
elhízás világszerte nagy probléma, de
nagy üzlet is, ezért a legtöbb élelmiszeripari
cég, az olyan óriások is, mint az Unilever, a
Kraft Foods, a General Mills vagy a Sara Lee, komoly pénzt
áldoznak egészségesebb ételek
fejlesztésére.
Az Unilever most kifejlesztett
tejitalát 24 önkéntesen próbálták
ki, akik az étkezés után négy órával
is nagyobb teltségérzésről számoltak be,
mint akik Slim-Fastet reggeliztek. A tudósok megállapították,
hogy a jótékony teltségérzés már
féladag elfogyasztása után is sokkal tovább
fennmaradt mint más konkurens termékek esetén.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >