Fogyasztóközpontúság a sajátmárkák növekedésének kulcsa – PLMA-csúcstalálkozó Koppenhágában
2025. október 28–29-én Koppenhágában rendezik meg a PLMA éves sajátmárkás csúcstalálkozóját, amelynek középpontjában az áll: mit várnak el a mai fogyasztók, és hogyan tudnak a sajátmárkák ezeknek megfelelni? A Private Label Manufacturers Association (PLMA) szervezésében megvalósuló eseményen kiskereskedők, gyártók és iparági döntéshozók vitatják meg, hogyan fejlődhetnek a sajátmárkák az árvezérelt alternatívákból olyan, hűséget építő brandekké, amelyek tartós kapcsolatot alakítanak ki a vásárlókkal.
„A szorosabb kapcsolat révén a sajátmárkák a tranzakciós jellegű megoldásokból megbízható márkákká válhatnak”
– hangsúlyozta Peggy Davies, a PLMA elnöke.
A program főbb pontjai
-
Kantar: nyitóelőadás az AI és a fogyasztói adatok szerepéről a trendek előrejelzésében, a marzsok védelmében és a vásárlói elköteleződés növelésében.
-
Institut for Kundetyper: a fogyasztói magatartás érzelmi mozgatórugóinak bemutatása, tudományos eszközökkel feltárva a tudattalan vásárlási szokásokat.
-
Dunnhumby: esettanulmányok a Tesco lojalitásstratégiájáról, valamint arról, miként erősíthetik a sajátmárkák a fogyasztói elköteleződést bizonytalan gazdasági környezetben.
-
Simon-Kucher & Partners: előadás az operatív fókuszról a kereskedelmi kiválóság irányába történő elmozdulásról, különös tekintettel az árstratégiára és a fogyasztói értékérzékelésre.
-
United Nordic: a határokon átnyúló sajátmárkás stratégiák előnyei és a fenntarthatósági együttműködés lehetőségei.
-
Agristo: sikertörténet arról, hogyan ösztönözhet innovációra a fogyasztóközpontú szemlélet.
-
Rema 1000 Norge: esettanulmány a kiskereskedelmi piacon való helytállásról.
-
Zárópanel: a legfontosabb tanulságok és azok gyakorlati alkalmazása a Coop Denmark és a Nopa Nordic szakértőinek részvételével.
Piaci betekintés és üzletlátogatás
A konferencia az Euromonitor skandináv kiskereskedelmi trendeket bemutató előadásával indul, majd üzletlátogatások következnek vezető dán szupermarketekben és diszkontláncoknál, ahol a résztvevők első kézből tapasztalhatják meg a sajátmárkás megoldásokat.
Regisztráció
A PLMA éves sajátmárkás csúcstalálkozójára a PLMA tagjai, kiskereskedők, gyártók és szakújságírók regisztrálhatnak. A részvételi díj tartalmazza az előadásokat, az ebédeket, a networking programokat és az üzletlátogatást.
További információ: www.plmainternational.com,
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Európa kedvencei már itthon is elérhetők – díjnyertes termékek diszkont áron a Kifli.hu-n
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A sajátmárkák világa újra Amszterdamba költözik – interjú Peggy Davies-zel, a PLMA elnökével
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: Az infláció sem indokolja már az árrésstop fenntartását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,3 százalékkal haladták meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Madár István: Árstopok nélkül magasabb lenne az infláció
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >