Fogyasztóközpontúság a sajátmárkák növekedésének kulcsa – PLMA-csúcstalálkozó Koppenhágában

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 09. 09. 11:07
🎧 Hallgasd a cikket:

2025. október 28–29-én Koppenhágában rendezik meg a PLMA éves sajátmárkás csúcstalálkozóját, amelynek középpontjában az áll: mit várnak el a mai fogyasztók, és hogyan tudnak a sajátmárkák ezeknek megfelelni? A Private Label Manufacturers Association (PLMA) szervezésében megvalósuló eseményen kiskereskedők, gyártók és iparági döntéshozók vitatják meg, hogyan fejlődhetnek a sajátmárkák az árvezérelt alternatívákból olyan, hűséget építő brandekké, amelyek tartós kapcsolatot alakítanak ki a vásárlókkal.

„A szorosabb kapcsolat révén a sajátmárkák a tranzakciós jellegű megoldásokból megbízható márkákká válhatnak”

– hangsúlyozta Peggy Davies, a PLMA elnöke.

A program főbb pontjai

  • Kantar: nyitóelőadás az AI és a fogyasztói adatok szerepéről a trendek előrejelzésében, a marzsok védelmében és a vásárlói elköteleződés növelésében.

  • Institut for Kundetyper: a fogyasztói magatartás érzelmi mozgatórugóinak bemutatása, tudományos eszközökkel feltárva a tudattalan vásárlási szokásokat.

  • Dunnhumby: esettanulmányok a Tesco lojalitásstratégiájáról, valamint arról, miként erősíthetik a sajátmárkák a fogyasztói elköteleződést bizonytalan gazdasági környezetben.

  • Simon-Kucher & Partners: előadás az operatív fókuszról a kereskedelmi kiválóság irányába történő elmozdulásról, különös tekintettel az árstratégiára és a fogyasztói értékérzékelésre.

  • United Nordic: a határokon átnyúló sajátmárkás stratégiák előnyei és a fenntarthatósági együttműködés lehetőségei.

  • Agristo: sikertörténet arról, hogyan ösztönözhet innovációra a fogyasztóközpontú szemlélet.

  • Rema 1000 Norge: esettanulmány a kiskereskedelmi piacon való helytállásról.

  • Zárópanel: a legfontosabb tanulságok és azok gyakorlati alkalmazása a Coop Denmark és a Nopa Nordic szakértőinek részvételével.

Piaci betekintés és üzletlátogatás

A konferencia az Euromonitor skandináv kiskereskedelmi trendeket bemutató előadásával indul, majd üzletlátogatások következnek vezető dán szupermarketekben és diszkontláncoknál, ahol a résztvevők első kézből tapasztalhatják meg a sajátmárkás megoldásokat.

Regisztráció

A PLMA éves sajátmárkás csúcstalálkozójára a PLMA tagjai, kiskereskedők, gyártók és szakújságírók regisztrálhatnak. A részvételi díj tartalmazza az előadásokat, az ebédeket, a networking programokat és az üzletlátogatást.
További információ: www.plmainternational.com,

Kapcsolódó cikkeink