Fogyasztásra kész dobozos koktélokat dob piacra a skót BrewDog
A BrewDog a Wonderland Cocktail Co. márka alatt ötféle dobozos RTD-koktélból álló termékcsaládot dob piacra. Martin Dickie, a BrewDog társalapítója és a BrewDog Distilling Co. vezérigazgatója egy LinkedIn-bejegyzésben hozta nyilvánosságra a lépést.

kép: LinkedIn/BrewDog Distilling Co.
A platformon azt írta, hogy a Wonderland Cocktail Co kezdeti kínálata egy Classic Margaritát (14%, 125ml) és egy Cantarito Palomát (10%, 200ml) tartalmaz majd, amelyek a forgalomba még hozott Casa Rayos Tequila felhasználásával készülnek.
A kínálatban szerepel még egy Espresso Martini és egy Passionfruit Martini (14%, 125ml), amelyek Abstrakt vodkát tartalmaz, valamint egy Classic Mojito (10%, 200ml) a cég saját Duo White Rumjával.
A termékcsalád szeptember 11-től lesz megvásárolható az Egyesült Királyságban a BrewDog bárjaiban és online boltjában, majd október közepétől a Morrisonsban is kapható lesz.
– 2017 februárjában vezettük be a piacra az első prémium RTD italunkat. Ez egy whisky old-fashioned volt, amely az izgalmas, egyetlen lepárlóhelyen készült ún. single-grain skót whiskynk (melyet új amerikai tölgyfahordóban érleltünk), az Uncle Dukes felhasználásával készült
– írta Dickie.
– Azóta számos más, nagyszerű ízű, bárminőségű koktélt bocsátottunk útjára. A koktélok alapjául mindig a saját szeszes italainkat használjuk, és két hét múlva debütálnak legújabb dobozos RTD-koktéljaink a Wonderland márka alatt.
A Wonderland Cocktail Co. koktélok az ígéret szerint a bárban készült koktélokéval azonos minőségű, szén-dioxid-semleges italok praktikus aludobozban.
A BrewDog Distilling Co jelenleg a BrewDog egészének egy kis részét képviseli, éves bevétele mindössze 10 millió font (szemben a vállalatcsoport tevékenységeiből 2021-ben befolyt 286 millió fonttal).
A skót vállalkozás májusban 7 millió fontot fektetett be szeszesital-márkáinak a megújításába. Emellett egy új szeszfőzdét is üzembe helyezett Ellonban, amellyel megháromszorozza gyártókapacitását.
Kapcsolódó cikkeink
A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >