Fogyasztásra kész dobozos koktélokat dob piacra a skót BrewDog
A BrewDog a Wonderland Cocktail Co. márka alatt ötféle dobozos RTD-koktélból álló termékcsaládot dob piacra. Martin Dickie, a BrewDog társalapítója és a BrewDog Distilling Co. vezérigazgatója egy LinkedIn-bejegyzésben hozta nyilvánosságra a lépést.

kép: LinkedIn/BrewDog Distilling Co.
A platformon azt írta, hogy a Wonderland Cocktail Co kezdeti kínálata egy Classic Margaritát (14%, 125ml) és egy Cantarito Palomát (10%, 200ml) tartalmaz majd, amelyek a forgalomba még hozott Casa Rayos Tequila felhasználásával készülnek.
A kínálatban szerepel még egy Espresso Martini és egy Passionfruit Martini (14%, 125ml), amelyek Abstrakt vodkát tartalmaz, valamint egy Classic Mojito (10%, 200ml) a cég saját Duo White Rumjával.
A termékcsalád szeptember 11-től lesz megvásárolható az Egyesült Királyságban a BrewDog bárjaiban és online boltjában, majd október közepétől a Morrisonsban is kapható lesz.
– 2017 februárjában vezettük be a piacra az első prémium RTD italunkat. Ez egy whisky old-fashioned volt, amely az izgalmas, egyetlen lepárlóhelyen készült ún. single-grain skót whiskynk (melyet új amerikai tölgyfahordóban érleltünk), az Uncle Dukes felhasználásával készült
– írta Dickie.
– Azóta számos más, nagyszerű ízű, bárminőségű koktélt bocsátottunk útjára. A koktélok alapjául mindig a saját szeszes italainkat használjuk, és két hét múlva debütálnak legújabb dobozos RTD-koktéljaink a Wonderland márka alatt.
A Wonderland Cocktail Co. koktélok az ígéret szerint a bárban készült koktélokéval azonos minőségű, szén-dioxid-semleges italok praktikus aludobozban.
A BrewDog Distilling Co jelenleg a BrewDog egészének egy kis részét képviseli, éves bevétele mindössze 10 millió font (szemben a vállalatcsoport tevékenységeiből 2021-ben befolyt 286 millió fonttal).
A skót vállalkozás májusban 7 millió fontot fektetett be szeszesital-márkáinak a megújításába. Emellett egy új szeszfőzdét is üzembe helyezett Ellonban, amellyel megháromszorozza gyártókapacitását.
Kapcsolódó cikkeink
Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Só- és cukormentes ketchupot dobott piacra a Heinz UK
Hozzáadott cukor és só nélkül készült ketchupot dobott piacra a…
Tovább olvasom >Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >