Foglalj mammográfiai időpontot – bátorít az üdítőitalgyártó plakátjain Budapest-szerte
Az ősz második felével járó zimankó talán több lehetőséget ad arra, hogy magunkra – a lelkünk mellett a testünkre, egészségünkre – is jobban odafigyeljünk. Október a mellrák elleni küzdelem hónapja: erre reflektálva buzdítanak a hó közepétől a Coca-Cola fővárosszerte kihelyezett plakátjainak üzenetei arra, hogy ne felejtsük az aktuális mammográfiai szűrést megejteni.
Nem új kezdeményezés a Coca-Cola márkától, hogy budapesti utcai hirdetési felületein fontos társadalmi kérdésekre, a világ vagy Magyarország aktuális témáira reagál látványos és ötletes plakátokkal. Ebben a hónapban a mellrák elleni küzdelem mellé áll, és ennek érdekében 100 plakáttal hívja fel a figyelmet a problémára és a szűrővizsgálatokon való részvétel fontosságára.
2020 első hónapjaiban kétheti rendszerességgel, alkalmanként 50-50 egyedi plakátot helyezett ki a Coca-Cola Budapest-szerte, melyek mindegyike a márka hitvallását tükrözve, aktuális ügyek mellett állt ki. Március végén így azok munkáját köszönte meg, akik a koronavírus első hulláma kitörése okozta bizonytalan helyzetben nem maradhatnak otthon, a közösségek ellátása, gyógyítása érdekében.
Előtte a tavaszi nemzeti ünnepünkhöz kapcsolódóan március 15-e és a szabadságharc üzenete jelent meg a plakátokon azokra emlékezve, akik hittek a hazájukban, a szabadságukban, az egyenlőségben.
Március első felében a Nemzetközi Nőnap alkalmából a Coca-Cola arra hívta fel a figyelmet, hogy szeressük, becsüljük, tiszteljük a hölgyeket. Ekkor plakátjaikon is azt üzenték: a szeretetben, a szerelemben a belső értékek számítanak, nem a külsőségek.
Februárban a plakátkampányok részeként a fővárosban járók a márka Valentin-napra fókuszáló kreatívjaival találkozhattak, melyek kevés szóval, de mégis azonnal érthetően mondták el: millió között is megtalálhatja mindenki a számára ideális társat – ahogy a szerelemben, úgy az üdítőitalok között is.
Az aktuális témákra figyelmet irányító plakátokat a járványhelyzet alatt a vállalat szüneteltette: áprilistól júniusig a Magyar Vöröskereszt egészségmegőrzéssel, biztonsággal kapcsolatos üzeneteiket közvetítették, országszerte, minden más felületük átadásával egyetemben a karitatív szervezetnek.
A nyár folyamán pedig a vendéglátóhelyi partnerek támogatása érdekében éttermeket és kávézókat népszerűsítő hirdetéseket helyeztek ki a fővárosban és más hazai nagyvárosokban.
A kreatív, figyelemfelkeltő plakátok novemberben és decemberben új témákat hoznak majd a fővárosi lakosság elé, továbbra is egyedi, látványos megjelenítésben, mély mondanivalóval, az adott időszakban fontos kérdésekre fókuszálva.
Kapcsolódó cikkeink
“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Elhanyagolt népbetegség: évente egy kisvárosnyi magyart veszítünk el a diabétesz miatt
A cukorbetegség az elmúlt évtizedekben valódi népegészségügyi problémává vált, hiszen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >