Foglalj mammográfiai időpontot – bátorít az üdítőitalgyártó plakátjain Budapest-szerte
Az ősz második felével járó zimankó talán több lehetőséget ad arra, hogy magunkra – a lelkünk mellett a testünkre, egészségünkre – is jobban odafigyeljünk. Október a mellrák elleni küzdelem hónapja: erre reflektálva buzdítanak a hó közepétől a Coca-Cola fővárosszerte kihelyezett plakátjainak üzenetei arra, hogy ne felejtsük az aktuális mammográfiai szűrést megejteni.
Nem új kezdeményezés a Coca-Cola márkától, hogy budapesti utcai hirdetési felületein fontos társadalmi kérdésekre, a világ vagy Magyarország aktuális témáira reagál látványos és ötletes plakátokkal. Ebben a hónapban a mellrák elleni küzdelem mellé áll, és ennek érdekében 100 plakáttal hívja fel a figyelmet a problémára és a szűrővizsgálatokon való részvétel fontosságára.
2020 első hónapjaiban kétheti rendszerességgel, alkalmanként 50-50 egyedi plakátot helyezett ki a Coca-Cola Budapest-szerte, melyek mindegyike a márka hitvallását tükrözve, aktuális ügyek mellett állt ki. Március végén így azok munkáját köszönte meg, akik a koronavírus első hulláma kitörése okozta bizonytalan helyzetben nem maradhatnak otthon, a közösségek ellátása, gyógyítása érdekében.
Előtte a tavaszi nemzeti ünnepünkhöz kapcsolódóan március 15-e és a szabadságharc üzenete jelent meg a plakátokon azokra emlékezve, akik hittek a hazájukban, a szabadságukban, az egyenlőségben.
Március első felében a Nemzetközi Nőnap alkalmából a Coca-Cola arra hívta fel a figyelmet, hogy szeressük, becsüljük, tiszteljük a hölgyeket. Ekkor plakátjaikon is azt üzenték: a szeretetben, a szerelemben a belső értékek számítanak, nem a külsőségek.
Februárban a plakátkampányok részeként a fővárosban járók a márka Valentin-napra fókuszáló kreatívjaival találkozhattak, melyek kevés szóval, de mégis azonnal érthetően mondták el: millió között is megtalálhatja mindenki a számára ideális társat – ahogy a szerelemben, úgy az üdítőitalok között is.
Az aktuális témákra figyelmet irányító plakátokat a járványhelyzet alatt a vállalat szüneteltette: áprilistól júniusig a Magyar Vöröskereszt egészségmegőrzéssel, biztonsággal kapcsolatos üzeneteiket közvetítették, országszerte, minden más felületük átadásával egyetemben a karitatív szervezetnek.
A nyár folyamán pedig a vendéglátóhelyi partnerek támogatása érdekében éttermeket és kávézókat népszerűsítő hirdetéseket helyeztek ki a fővárosban és más hazai nagyvárosokban.
A kreatív, figyelemfelkeltő plakátok novemberben és decemberben új témákat hoznak majd a fővárosi lakosság elé, továbbra is egyedi, látványos megjelenítésben, mély mondanivalóval, az adott időszakban fontos kérdésekre fókuszálva.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >K&H: az egészségügyi ellátást tartják a legfontosabbnak a külföldre utazó magyarok
A külföldre utazó középkorúak túlnyomó többsége köt valamilyen utazási biztosítást,…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >10 előadó, 1 ügy, 1 SUPERALBUM – mert minden gyermek hangja számít
A Banana Records kiadó és kreatív ügynökség egy különleges zenei…
Tovább olvasom >