Foglalj mammográfiai időpontot – bátorít az üdítőitalgyártó plakátjain Budapest-szerte
Az ősz második felével járó zimankó talán több lehetőséget ad arra, hogy magunkra – a lelkünk mellett a testünkre, egészségünkre – is jobban odafigyeljünk. Október a mellrák elleni küzdelem hónapja: erre reflektálva buzdítanak a hó közepétől a Coca-Cola fővárosszerte kihelyezett plakátjainak üzenetei arra, hogy ne felejtsük az aktuális mammográfiai szűrést megejteni.
Nem új kezdeményezés a Coca-Cola márkától, hogy budapesti utcai hirdetési felületein fontos társadalmi kérdésekre, a világ vagy Magyarország aktuális témáira reagál látványos és ötletes plakátokkal. Ebben a hónapban a mellrák elleni küzdelem mellé áll, és ennek érdekében 100 plakáttal hívja fel a figyelmet a problémára és a szűrővizsgálatokon való részvétel fontosságára.
2020 első hónapjaiban kétheti rendszerességgel, alkalmanként 50-50 egyedi plakátot helyezett ki a Coca-Cola Budapest-szerte, melyek mindegyike a márka hitvallását tükrözve, aktuális ügyek mellett állt ki. Március végén így azok munkáját köszönte meg, akik a koronavírus első hulláma kitörése okozta bizonytalan helyzetben nem maradhatnak otthon, a közösségek ellátása, gyógyítása érdekében.
Előtte a tavaszi nemzeti ünnepünkhöz kapcsolódóan március 15-e és a szabadságharc üzenete jelent meg a plakátokon azokra emlékezve, akik hittek a hazájukban, a szabadságukban, az egyenlőségben.
Március első felében a Nemzetközi Nőnap alkalmából a Coca-Cola arra hívta fel a figyelmet, hogy szeressük, becsüljük, tiszteljük a hölgyeket. Ekkor plakátjaikon is azt üzenték: a szeretetben, a szerelemben a belső értékek számítanak, nem a külsőségek.
Februárban a plakátkampányok részeként a fővárosban járók a márka Valentin-napra fókuszáló kreatívjaival találkozhattak, melyek kevés szóval, de mégis azonnal érthetően mondták el: millió között is megtalálhatja mindenki a számára ideális társat – ahogy a szerelemben, úgy az üdítőitalok között is.
Az aktuális témákra figyelmet irányító plakátokat a járványhelyzet alatt a vállalat szüneteltette: áprilistól júniusig a Magyar Vöröskereszt egészségmegőrzéssel, biztonsággal kapcsolatos üzeneteiket közvetítették, országszerte, minden más felületük átadásával egyetemben a karitatív szervezetnek.
A nyár folyamán pedig a vendéglátóhelyi partnerek támogatása érdekében éttermeket és kávézókat népszerűsítő hirdetéseket helyeztek ki a fővárosban és más hazai nagyvárosokban.
A kreatív, figyelemfelkeltő plakátok novemberben és decemberben új témákat hoznak majd a fővárosi lakosság elé, továbbra is egyedi, látványos megjelenítésben, mély mondanivalóval, az adott időszakban fontos kérdésekre fókuszálva.
Kapcsolódó cikkeink
1 milliárd eurót ruház be idén a Coca-Cola Brazíliában
2025-ben 7 milliárd brazil reált (kb. 1 milliárd eurót) –…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új ízekkel bővül a Szentkirályi Egy Csepp Gyümölcs termékcsalád
Két új ízzel bővíti cukor- és édesítőszermentes portfólióját a Szentkirályi…
Tovább olvasom >INTERSPAR – stabilitás és minőség 30 éve
Az INTERSPAR 30 éves jubileuma nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Gazsi Zoli közel két évtized után távozik az Eisbergtől
Gazsi Zoltán búcsúzik az Eisbergtől. Zoli közel két évtizedig vezette…
Tovább olvasom >