Fogkefék titkos élete – egymilliót érő küldetés
Mit csinálnak a fogkefék, amikor nem fogaink tisztításán munkálkodnak? A dm idén a fogkefék titkos életét állította pályázata középpontjába, a drogéria és szakmai partnere idén is 10 000 gyermek fogápolását támogatja a Mosolygó fogacskák program keretében, a fődíjas csapat osztálytermét pedig 1 millió forint értékben felújítják.
A fogápolási pályázatra a dm egy meghökkentő installációval hívta fel a figyelmet február elején az egyik budapesti bevásárlóközpontban, játékosan megmutatva, hogy bizony a fehér színt jobban szeretik a sárgánál, főleg, ha a fogak ápolásáról van szó. Egy áruházba költöztetett fehér kacsa csalt sokak arcára mosolyt február közepén, majd a dm pályázati felhívása is megjelent a kacsa mellett, hiszen a figyelemfelhívás mellett a dm egy edukációs programot is kidolgozott.
Sajnos hazánkban a gyerekek magas százalékának rosszak a fogai, a dm Mosolygó fogacskák programja éppen ezért karolta fel a témát. A dm pályázat segítségével szeretné tudatosítani a gyermekek, pedagógusok és családok körében a fogápolás fontosságát: arra kérik az alsó tagozatos osztályokat, hogy mutassák meg, mit csinálhat a fogkeféjük, amikor nem használják. A Fogkefék titkos élete témájú pályázat során elszabadulhat a gyermekek fantáziája, egy fotón kell bemutatni, hogy ők milyen magánéletet képzelnek el a fogkeféknek. A pályázatra február 11-től március 10-ig lehet jelentkezni a www.dm-egyuttegymasert.hu oldalon.
Az idei Mosolygó fogacskák program egy új elemmel is bővült, a dm a Technológiai Oktatásért Alapítványt Skool projektjét, s ezzel egy fogmosást népszerűsítő applikáció fejlesztését támogatja, hogy a gyerekek és pedagógusok a digitális térben is folytatni tudják a játékos tanulást.
A fogkefék nagyon sokszínű lények: vannak kemény sörtéjű fogkefék, puhák, sűrű szövésűek, és akkor még nem is beszéltünk a fogkefe fejének nagyságáról vagy száruk formájáról. Ráadásul rengetegféle színben pompáznak, a gyerekeket ez is könnyen befolyásolhatja a választásban. A dm kíváncsian várja, hogy a pályázatokban milyen típusú fogkefék titkos életébe nyerhet bepillantást.
A dm pályázatának célja, hogy szakemberek segítségével, edukációs jelleggel hívja fel a nyilvánosság, főleg a szülők és a pedagógusok figyelmét a fog- és szájápolás fontosságára. A programot az Unilever Magyarország Kft. fogászati szakorvosa fogápolási tanácsokkal segíti.
A pályázaton mindenki nyer, 2018-ban is fogápolási kezdőcsomagot kap az első 10 ezer pályázó diák az Unilever Magyarország Kft. jóvoltából. A dm vonzó fődíjat is kínál: a zsűri által kiválasztott legkreatívabb pályázat jutalmaként felújítja a pályázó csapat osztálytermét összesen 1 millió forint értékben.
Ezen felül a leggyorsabban pályázó 100 osztály fogorvosi játékkészletet nyer, hogy a „tudományos felfedezéseknek” se legyen akadálya.
A 2019. február 11. és 2019. március 10. között beérkezett pályázatok közül szakmai zsűri választja ki a fődíjast, a közönség pedig szavazás útján egy különdíjast választhat, a közönség kedvence a Minipolisz gyerekvárosba nyer kirándulást.
A pályázat részletei a www.dm-egyuttegymasert.hu oldalon érhetők el.
A pályázathoz ajándékot biztosító partnerek: Unilever Magyarország Kft., REGIO JÁTÉK, Minipolisz.
Kapcsolódó cikkeink
Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával
Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night…
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >Szájápolás felsőfokon
A szájápolás jelentősége folyamatosan nő, ahogy a fogyasztók egyre nagyobb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >