Fogadj örökbe egy zöldséget!
Összeállt a Carrefour a Nestlével, hogy elindítsák Franciaországban a”Fogadj örökbe egy gyümölcsöt, vagy egy zöldséget”-kampányukat. A kezdeményezés lényege, hogy segítsenek a szülőknek arra bátorítani a gyerekeket, hogy egészségesebben és fenntarthatóbban étkezzenek.
A kampány párhuzamosan fut a Nestlé Healthier Kids (Egészségesebb gyerekek) és a Carrefour Act for Food (Tegyél az ételért) kezdeményezéseivel, amelyek 2018-ban indultak útjukra.
A kezdeményezés során a két cég ingyenes gyümölcsöket és zöldségeket, valamint recepteket és főzési tanácsokat kínál majd a gyerekeknek és szüleiknek.
Kapcsolódó cikkeink
Leáll a Carrefour az akciós újságok terjesztésével Franciaországban
Március 31-ével megszünteti a Carrefour a nyomtatott promóciós szóróanyagok terjesztését…
Tovább olvasom >Egy milliárd dollárból bővíti a gyártást Mexikóban a Nestlé
A Nestlé bejelentette, hogy 1 milliárd dolláros beruházást eszközöl Mexikóban…
Tovább olvasom >Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Bemutatkozik a vásárlás jövője
Új üzletágat épít a Coca-Cola HBC Magyarország. A vezető hazai…
Tovább olvasom >A MentesFeszt az egészségtudatos életmód egyik legnagyobb hazai eseménye
A táplálkozási trendek sokféleségében élünk. Egyre több helyen hallhatunk a…
Tovább olvasom >