Fogadj örökbe egy zöldséget!
Összeállt a Carrefour a Nestlével, hogy elindítsák Franciaországban a”Fogadj örökbe egy gyümölcsöt, vagy egy zöldséget”-kampányukat. A kezdeményezés lényege, hogy segítsenek a szülőknek arra bátorítani a gyerekeket, hogy egészségesebben és fenntarthatóbban étkezzenek.
A kampány párhuzamosan fut a Nestlé Healthier Kids (Egészségesebb gyerekek) és a Carrefour Act for Food (Tegyél az ételért) kezdeményezéseivel, amelyek 2018-ban indultak útjukra.
A kezdeményezés során a két cég ingyenes gyümölcsöket és zöldségeket, valamint recepteket és főzési tanácsokat kínál majd a gyerekeknek és szüleiknek.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készült a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >