Fogadj örökbe egy zöldséget!
Összeállt a Carrefour a Nestlével, hogy elindítsák Franciaországban a”Fogadj örökbe egy gyümölcsöt, vagy egy zöldséget”-kampányukat. A kezdeményezés lényege, hogy segítsenek a szülőknek arra bátorítani a gyerekeket, hogy egészségesebben és fenntarthatóbban étkezzenek.
A kampány párhuzamosan fut a Nestlé Healthier Kids (Egészségesebb gyerekek) és a Carrefour Act for Food (Tegyél az ételért) kezdeményezéseivel, amelyek 2018-ban indultak útjukra.
A kezdeményezés során a két cég ingyenes gyümölcsöket és zöldségeket, valamint recepteket és főzési tanácsokat kínál majd a gyerekeknek és szüleiknek.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >150 millió dollárból bővíti a Nestlé USA dél-karolinai üzemét
A projekt keretében a vállalat egy újabb gyártósort telepít az…
Tovább olvasom >További cikkeink
30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat, rekordszámú,…
Tovább olvasom >Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >