Fődíj: Budapest, Hidegkúti út, CBA Príma, CBA-Gourmand Kft.
Modern környezet, ingyenes mélygarázs, mozgólépcső, lift, élelmiszerboltban még nem látott, kerekeken guruló bevásárlókosár, tálcán felvágottas falatokat kínáló mosolygó dolgozó – mintha nem is Magyarországon járnánk. A három éve nyílt üzlet grillrészlegén a frissensült-választékot napi két-háromféle menü egészíti ki. A tőkehúskínálat és -megjelenítés is kifogástalan. A bolt 900 négyzetméteres eladóterében számtalan ötletes elrendezés, egyedi és figyelemfelkeltő kihelyezési megoldás található.A csemegepult szigetes elrendezésű, körbejárható és kitűnően átlátható, az álmennyezetbe süllyesztett spotlámpák és a mennyezeti világítás összehangolt fényének köszönhetően. 13 méter áll rendelkezésre a húskészítmények bemutatására, és még ugyanennyi a sajtoké. A választék pazar. Háromszor 24 tálcán kínálják a szépen elrendezett szeletes árut. Középütt ízlésesen díszített fatálon sonkaszeletek és sárgadinnye kompozíciója. A virslifélék gúlázva, blokkosítva találhatók meg a pultban. Az árak, az akciós jelzések jól olvashatók. A pult tetején kolbászállvány, a pult mögött szalámik lógatva, némi paprikafüzérrel díszítve.
Pocskai Tamás kereskedelmi igazgató szerint az itt vásárló kertvárosi lakók igénylik a minőségi árukat és a magas színvonalú kiszolgálást. Itt nem szeretnek várakozni, szívesen választanak az előre leszeletelt cikkekből, mert bíznak abban, hogy mindig friss és ízletes terméket kapnak. A legkeresettebb a „Mert magyar” sonka és a füstölt-főtt tarja. Heti rendszerességgel tartanak kóstoltatást, a széles bor-, sajt- és felvágottkínálatból és az újdonságokból. Mind a hat csemegepultos dolgozó és Tamási Éva boltvezető is szívesen forgatta a PICK „A sikeres csemegepultok titkai” című könyvét.
A nyereményt a tervek szerint különböző berendezésekre, többek között egy speciális kolbászhűtőre költik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >