FMCG trendek: mennyiségi csökkenés Oroszországban
A legutóbbi három év mindegyik negyedéve során Oroszországban, mennyiséget tekintve csökkent az élelmiszer, háztartási vegyi áru és kozmetikum kiskereskedelmi forgalma, mindig az előző évi hasonló negyedévhez viszonyítva.
Legutóbb 2014. december – 2015. február között 1 százalékkal adtak el kevesebb árut, mint az előző hasonló periódus során. Azzal egy időben érték szempontjából viszont plusz 11 százalékot regisztrált a Nielsen. Igaz, az átlagárak 12 százalékos növekedése mellett.
Kapcsolódó cikkeink
Többségi tulajdont szerzett a Magnit az Azbuka Vkusa prémium üzletláncban
A Magnit, Oroszország egyik legnagyobb kiskereskedelmi lánca többségi részesedést vásárolt…
Tovább olvasom >Védjegybejegyzést kért a McDonaldʼs Oroszországban
A McDonaldʼs kérelmet nyújtott be az orosz szabadalmi hivatalhoz, a…
Tovább olvasom >Oroszországban gyorsult az infláció januárban
Oroszországban 9,92 százalékra gyorsult az éves infláció januárban a decemberi…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >A vártnál magasabb lett az április infláció
Áprilisban 4,2 százalékos volt az éves infláció, havi szinten pedig…
Tovább olvasom >