FMCG trendek: mennyiségi csökkenés Oroszországban
A legutóbbi három év mindegyik negyedéve során Oroszországban, mennyiséget tekintve csökkent az élelmiszer, háztartási vegyi áru és kozmetikum kiskereskedelmi forgalma, mindig az előző évi hasonló negyedévhez viszonyítva.
Legutóbb 2014. december – 2015. február között 1 százalékkal adtak el kevesebb árut, mint az előző hasonló periódus során. Azzal egy időben érték szempontjából viszont plusz 11 százalékot regisztrált a Nielsen. Igaz, az átlagárak 12 százalékos növekedése mellett.
Kapcsolódó cikkeink
Oroszországban gyorsult a kiskereskedelmi forgalom növekedése, stagnált a munkanélküliség
Oroszországban gyorsult a kiskereskedelmi forgalom növekedése és stagnált a munkanélküliség…
Tovább olvasom >Többségi tulajdont szerzett a Magnit az Azbuka Vkusa prémium üzletláncban
A Magnit, Oroszország egyik legnagyobb kiskereskedelmi lánca többségi részesedést vásárolt…
Tovább olvasom >Védjegybejegyzést kért a McDonaldʼs Oroszországban
A McDonaldʼs kérelmet nyújtott be az orosz szabadalmi hivatalhoz, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jövő szombaton kezdődik a Nyitott Napok Porta rendezvénysorozata
Jövő szombaton Szatmár és Bereg térségének bemutatkozásával kezdődik a Nyitott…
Tovább olvasom >Újabb drágulási hullám a baromfipiacokon: a csirkemell ára egy év alatt 17 százalékkal nőtt
Jelentősen emelkedtek a baromfitermékek árai Magyarországon az elmúlt hónapokban –…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: a nemzeti kormányra mindig számíthatnak a magyar gazdák
A kormány egyik legfontosabb szövetségesei a magyar gazdák, ezért a…
Tovább olvasom >