FMCG trendek: mennyiségi csökkenés Oroszországban
A legutóbbi három év mindegyik negyedéve során Oroszországban, mennyiséget tekintve csökkent az élelmiszer, háztartási vegyi áru és kozmetikum kiskereskedelmi forgalma, mindig az előző évi hasonló negyedévhez viszonyítva.
Legutóbb 2014. december – 2015. február között 1 százalékkal adtak el kevesebb árut, mint az előző hasonló periódus során. Azzal egy időben érték szempontjából viszont plusz 11 százalékot regisztrált a Nielsen. Igaz, az átlagárak 12 százalékos növekedése mellett.
Kapcsolódó cikkeink
Májustól akár felszámolással is járhat az Oroszország elleni EU-szankciók megsértése
Az Európai Unió (EU) idén áprilisban elfogadott, és 2025 májusáig…
Tovább olvasom >Folyamatosak a vajlopások az áremelkedések hatására
Az orosz gazdaság komoly kihívásokkal néz szembe, mivel az infláció…
Tovább olvasom >Lezárult az Unilever oroszországi és fehéroroszországi operációjának eladása
Az Unilever bejelentette, hogy eladta oroszországi és fehéroroszországi operációját a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >