FMCG-piacunk aktuális számadatai
Az élelmiszerek kiskereskedelmi forgalma értékben 11 százalékkal emelkedett 2006. április–2007. márciusban, az előző hasonló időszakhoz viszonyítva.A Nielsen által vizsgált 69 árucsoportból 43 forgalma mennyiségben is nőtt.
A növekedés mértéke 22 kategóriában két számjeggyel fejezhető ki.
További 26 kategóriában stagnálást vagy csökkenést regisztráltak.
A háztartási vegyi áru kiskereskedelmi forgalma értékben 6 százalékkal bővült 2006. március–2007. február között, az előző hasonló időszakkal szemben.
A Nielsen által vizsgált 58 árucsoport közül 37 forgalma mennyiségben is növekedett.
Két számjegyű emelkedést 13 kategória forgalma ért el.
Stagnálást vagy csökkenést 21 kategória mutatott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >