FMCG-piacunk aktuális számadatai
Az élelmiszerek kiskereskedelmi forgalma értékben 11 százalékkal emelkedett 2006. április–2007. márciusban, az előző hasonló időszakhoz viszonyítva.A Nielsen által vizsgált 69 árucsoportból 43 forgalma mennyiségben is nőtt.
A növekedés mértéke 22 kategóriában két számjeggyel fejezhető ki.
További 26 kategóriában stagnálást vagy csökkenést regisztráltak.
A háztartási vegyi áru kiskereskedelmi forgalma értékben 6 százalékkal bővült 2006. március–2007. február között, az előző hasonló időszakkal szemben.
A Nielsen által vizsgált 58 árucsoport közül 37 forgalma mennyiségben is növekedett.
Két számjegyű emelkedést 13 kategória forgalma ért el.
Stagnálást vagy csökkenést 21 kategória mutatott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hogyan kerülhetőek el az online vásárlás bosszúságai?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eljött a céges karácsonyok ideje: pénzkidobás vagy jó buli?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az ár kevés, promó és re(in)nováció viszi fel a gépet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
