FMCG-piacunk aktuális számadatai
Az élelmiszerek kiskereskedelmi forgalma értékben 11 százalékkal emelkedett 2006. április–2007. márciusban, az előző hasonló időszakhoz viszonyítva.A Nielsen által vizsgált 69 árucsoportból 43 forgalma mennyiségben is nőtt.
A növekedés mértéke 22 kategóriában két számjeggyel fejezhető ki.
További 26 kategóriában stagnálást vagy csökkenést regisztráltak.
A háztartási vegyi áru kiskereskedelmi forgalma értékben 6 százalékkal bővült 2006. március–2007. február között, az előző hasonló időszakkal szemben.
A Nielsen által vizsgált 58 árucsoport közül 37 forgalma mennyiségben is növekedett.
Két számjegyű emelkedést 13 kategória forgalma ért el.
Stagnálást vagy csökkenést 21 kategória mutatott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >77 ezer forint: ennyit terveznek idén költeni a magyarok karácsonyi ajándékra
Szeretteinkkel szívesebben találkozunk személyesen karácsonykor, az ajándékokat viszont egyre gyakrabban…
Tovább olvasom >A diabétesz előszobája: az elhízás megháromszorozza a cukorbetegség kialakulásának kockázatát
Miközben a cukorbetegséghez és annak szövődményeihez köthető halálozás folyamatosan nő…
Tovább olvasom >