FMCG-piacunk aktuális számadatai
Az élelmiszerek kiskereskedelmi forgalma értékben 11 százalékkal emelkedett 2006. április–2007. márciusban, az előző hasonló időszakhoz viszonyítva.A Nielsen által vizsgált 69 árucsoportból 43 forgalma mennyiségben is nőtt.
A növekedés mértéke 22 kategóriában két számjeggyel fejezhető ki.
További 26 kategóriában stagnálást vagy csökkenést regisztráltak.
A háztartási vegyi áru kiskereskedelmi forgalma értékben 6 százalékkal bővült 2006. március–2007. február között, az előző hasonló időszakkal szemben.
A Nielsen által vizsgált 58 árucsoport közül 37 forgalma mennyiségben is növekedett.
Két számjegyű emelkedést 13 kategória forgalma ért el.
Stagnálást vagy csökkenést 21 kategória mutatott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >