FMCG kereskedők foci tornája: új bajnok új helyszínen
A Labdarúgó Európa-bajnokság még alig kezdődött el, amikor a kereskedőláncok focistái már az Újbudai Sportcentrum műfüves pályáin vívták a maguk szintjén gigászinak is nevezhető harcukat a győzelemért. Június 9-én, tehát az EB nyitánya utáni reggelen a tavalyihoz képest új helyszínen vette kezdetét a szektor legjobbjait felvonultató kispályás torna, amelyet a focisták elszánt küzdelme mellett egész napos kísérő programok színesítettek. Így két meccs között a pihenőben a focisták és velük együtt a szurkolók is kipróbálhatták magukat az elektromos dobokon, vagy éppen kipihenhették a fáradalmakat a „mediterrán teraszon”.
Reggeltől késő délutánig két csoportban tíz csapat bizonyíthatta a felkészültségét. Miután mindenki sorra megmérkőzött a csoporttársaival, a bronzmérkőzésre és a döntőre került sor. Végül a CBA csapata vehette át a győztesnek járó kupát, második helyen a DM végzett, a bronzérem pedig ebben az évben a Metro együttesének járt. Bár a dobogóról lecsúszott, de szintén derekasan helyt állt az Auchan, miként a Csemege-Match, a GRoby, a Mol, a Reál, a Rossmann, és a Tesco „válogatottja” is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Se a GDP-növekedés, se a zöld növekedés nem veszi figyelembe a természeti korlátokat
Fontos témákról, de oldott hangulatban és élénk érdeklődés mellett folyt…
Tovább olvasom >Jön a III. Employer Branding Konferencia – A jövő már jelen?
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai kérdés.…
Tovább olvasom >A NETWORKING MŰVÉSZETE – Teraszra kiülős, inspiráló Trade Marketing Klubülés
Június 5-én 14: 30kezdettel mindenkit vár a következő Trade Marketing…
Tovább olvasom >