„Szeresd a Szíved egy életen át, mert ez visz előre” – bátorítani és inspirálni szeretnénk a fogyasztókat, hogy törődjenek a szívük egészségével, és ahhoz, hogy áttérjünk egészséges életmódra, már kis lépések megtételével is sokat tehetünk szívünkért.Ügynökség: Solaris Stúdió
Megrendelő: Unilever Magyarország Kft.
Termék: Flora
Megjelenések: RTL Klub, TV2, Viasat3, Hallmark, AXN, F+, NGC
Időszak: 16–22. hét
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Első otthon kétlábúnak és négylábúnak is – a gazdik közül a fiatalok választják leginkább a kölyökállatokat
Augusztus második hetében a fiatalok nehézségeire és a hontalan állatok…
Tovább olvasom >Nyárzáró kedvezménnyel búcsúztatja a szezont a Rossmann
A Rossmann különleges kedvezménnyel zárja a nyarat: 2025. augusztus 11–17.…
Tovább olvasom >Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >