Flesch Gábor a magyar Nespresso élén
A Nestlé prémium kávéval foglalkozó üzletágának 36 éves új vezetője közel tíz éves szakmai múlttal rendelkezik az üzletfejlesztés és a kereskedelem területén.
A szakember nevéhez fűződik több üzletfejlesztési projekt
sikeres elindítása. Egy év üzletviteli tanácsadói tevékenység után Flesch
Gábort egy olasz prémium kategóriás eszpresszó márka magyarországi kereskedelmi
igazgatójává nevezték ki 2004-ben. Feladata a termékbevezetés és az
üzletfejlesztés volt mind a HoReCa, mind a kiskereskedelmi szegmensben. A
Nespresso új vezetőjének feladata a márkaépítés és a piac bővítése lesz
Magyarországon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visit Hungary: csaknem 80 elismerést adtak át a Virágos Magyarország díjátadóján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >ESET: vállalkozásokat tehetnek tönkre a zsarolóvírus-támadások
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >BSI: többmilliárdos bevételt és rekordlétszámú turistát hoztak Budapestre az idei futóversenyek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
