Flesch Gábor a magyar Nespresso élén
A Nestlé prémium kávéval foglalkozó üzletágának 36 éves új vezetője közel tíz éves szakmai múlttal rendelkezik az üzletfejlesztés és a kereskedelem területén.
A szakember nevéhez fűződik több üzletfejlesztési projekt
sikeres elindítása. Egy év üzletviteli tanácsadói tevékenység után Flesch
Gábort egy olasz prémium kategóriás eszpresszó márka magyarországi kereskedelmi
igazgatójává nevezték ki 2004-ben. Feladata a termékbevezetés és az
üzletfejlesztés volt mind a HoReCa, mind a kiskereskedelmi szegmensben. A
Nespresso új vezetőjének feladata a márkaépítés és a piac bővítése lesz
Magyarországon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Balatoni Turizmus Szövetség: kiemelkedő forgalomnövekedést hozhat a húsvéti hosszú hétvége a Balaton régióban
A szállodák előfoglalási adatai szerint a Balaton régió turizmusában kiemelkedő…
Tovább olvasom >A Magyar Fagylalt Napján idén több száz cukrászdában várják a családokat
2025. május 8-án ismét megrendezik a Magyar Fagylalt Napját, amikor…
Tovább olvasom >