Flesch Gábor a magyar Nespresso élén
A Nestlé prémium kávéval foglalkozó üzletágának 36 éves új vezetője közel tíz éves szakmai múlttal rendelkezik az üzletfejlesztés és a kereskedelem területén.
A szakember nevéhez fűződik több üzletfejlesztési projekt
sikeres elindítása. Egy év üzletviteli tanácsadói tevékenység után Flesch
Gábort egy olasz prémium kategóriás eszpresszó márka magyarországi kereskedelmi
igazgatójává nevezték ki 2004-ben. Feladata a termékbevezetés és az
üzletfejlesztés volt mind a HoReCa, mind a kiskereskedelmi szegmensben. A
Nespresso új vezetőjének feladata a márkaépítés és a piac bővítése lesz
Magyarországon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
6-os pakk, 2024 – A nap képe
A kanadai sziklagleccserből származó Rök víz arculatához a fenntarthatóság gondolat…
Tovább olvasom >A legjobb sriracha – A nap videója
Innen, a magyar polcok mellől nézve a világ legnépszerűbb chiliszósza…
Tovább olvasom >