Flesch Gábor a magyar Nespresso élén
A Nestlé prémium kávéval foglalkozó üzletágának 36 éves új vezetője közel tíz éves szakmai múlttal rendelkezik az üzletfejlesztés és a kereskedelem területén.
A szakember nevéhez fűződik több üzletfejlesztési projekt
sikeres elindítása. Egy év üzletviteli tanácsadói tevékenység után Flesch
Gábort egy olasz prémium kategóriás eszpresszó márka magyarországi kereskedelmi
igazgatójává nevezték ki 2004-ben. Feladata a termékbevezetés és az
üzletfejlesztés volt mind a HoReCa, mind a kiskereskedelmi szegmensben. A
Nespresso új vezetőjének feladata a márkaépítés és a piac bővítése lesz
Magyarországon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szallas.hu: Vir volt a legnépszerűbb a Horvátországba utazó magyarok körében idén nyáron
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyarországon drágultak legjobban a szállodák és éttermek az EU-ban – olvad a Balaton árelőnye
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Adni és kapni (egy koktélt a bárban) – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >