Fizetős tagsági programot indított a Target
A Minneapolis-központú Target új tagsági programja, a Target Circle 360 az Amazon Prime-mal és Walmart+-szal száll versenybe. Az éves előfizetés 99 dollárba kerül majd.
A tervek szerint április 7-én debütál a Target Circle 360, amely egy a Target Circle hűségprogramra épülő fizetős tagsági program – jelentette be a vállalat. A Walmart és az Amazon hasonló ajánlataival versengő új program korlátlan, ingyenes, egynapos kiszállítást kínál a 35 dollár vagy annál nagyobb értékű rendelések esetén, valamint ingyenes kétnapos szállítást.
A Target három tagsági lehetőséget kínál : a továbbra is ingyenesen elérhető Target Circle-t; a korábban Target RedCardként ismert Target Circle Cardot, valamint a Target Circle 360-at. A bevezető promóció keretében a fizetős Target Circle 360 tagság az első évben 49 dollárba kerül azon kártyatulajdonosok számára, akik május 18-ig regisztrálnak. Ezt követően az éves díj a nem kártyatulajdonosok számára 99 dollár, a Target Circle Card-tulajdonosok számára pedig 49 dollár lesz.
Ezzel egy időben a Target közölte, hogy negyedik negyedéves bevétele éves összehasonlításban 1,7%-kal nőtt, és megközelítette a 32 milliárd dollárt, míg az eladások 4,4%-kal csökkentek a negyedik negyedévben. Éves szinten a bevétel 1,6%-kal 107,4 milliárd dollárra mérséklődött az egy évvel korábbi 109,1 milliárd dollárról. Az éves összehasonlított árbevétel 3,7%-kal csökkent, míg az egész éves működési eredmény 48%-kal 5,7 milliárd dollárra nőtt az egy évvel korábbi 3,8 milliárd dollárral szemben.
Retail Dive
Kapcsolódó cikkeink
A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >Elindult az Amazon Írországban
Az Amazon elindította írországi online áruházát, az Amazon.ie-t, ahol több…
Tovább olvasom >Közel 2 milliárd dollárért veszi meg a PepsiCo a Poppi márkát
Nem sokkal azután, hogy a Coca-Cola bevezette első prebiotikus üdítőmárkáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >