Fizetős tagsági programot indított a Target
A Minneapolis-központú Target új tagsági programja, a Target Circle 360 az Amazon Prime-mal és Walmart+-szal száll versenybe. Az éves előfizetés 99 dollárba kerül majd.
A tervek szerint április 7-én debütál a Target Circle 360, amely egy a Target Circle hűségprogramra épülő fizetős tagsági program – jelentette be a vállalat. A Walmart és az Amazon hasonló ajánlataival versengő új program korlátlan, ingyenes, egynapos kiszállítást kínál a 35 dollár vagy annál nagyobb értékű rendelések esetén, valamint ingyenes kétnapos szállítást.
A Target három tagsági lehetőséget kínál : a továbbra is ingyenesen elérhető Target Circle-t; a korábban Target RedCardként ismert Target Circle Cardot, valamint a Target Circle 360-at. A bevezető promóció keretében a fizetős Target Circle 360 tagság az első évben 49 dollárba kerül azon kártyatulajdonosok számára, akik május 18-ig regisztrálnak. Ezt követően az éves díj a nem kártyatulajdonosok számára 99 dollár, a Target Circle Card-tulajdonosok számára pedig 49 dollár lesz.
Ezzel egy időben a Target közölte, hogy negyedik negyedéves bevétele éves összehasonlításban 1,7%-kal nőtt, és megközelítette a 32 milliárd dollárt, míg az eladások 4,4%-kal csökkentek a negyedik negyedévben. Éves szinten a bevétel 1,6%-kal 107,4 milliárd dollárra mérséklődött az egy évvel korábbi 109,1 milliárd dollárról. Az éves összehasonlított árbevétel 3,7%-kal csökkent, míg az egész éves működési eredmény 48%-kal 5,7 milliárd dollárra nőtt az egy évvel korábbi 3,8 milliárd dollárral szemben.
Retail Dive
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >A Shopify-jal együttműködve bővíti piacterét a Target
A Shopify kereskedők egy része, mint például a True Classic,…
Tovább olvasom >Ingyenesen szállít házhoz a Just Eat Takeaway az Amazon Prime tagoknak Európában is
Kiterjeszti Amazonnal való együttműködését a Just Eat Takeaway Európára is.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >