Fizetési Élmény Riport: 10-ből 6-an vásároltunk már ágyban fekve, de legalább tervezetten
A Fizetési Élmény Riport idei jelentése alapján kezdi megtalálni fizikai helyét az online vásárlás az életünkben: egyértelműen a hálószobánk lett az online bevásárlókörutak fő színtere – írja a Portfolio a jelentés alapján.

Töretlenül nő a kártyás fizetés népszerűsége
A magyarok 58 százaléka vásárolt már ágyban fekve, míg sokan leszoktak a vécén ücsörgés alatti- és munkaidőben történő rendelgetésről. Bár dinamikusan fejlődik az e-kereskedelmi piac (a 2021-es forgalom több 1200 milliárd Ft volt), az idén 3. alkalommal elkészített országos reprezentatív kutatás alapján akkor jöhet el a szektor igazi aranykora, ha a 24 000 kisebb, magyar üzemeltetésű webshop lépést tud tartani a vásárlói igényekkel. Ehhez pedig nem csak a hálószobákba kell bejutniuk, de a biztonságra is figyelniük kell, hisz továbbra is ez a magyarok szerint az egyik legfontosabb döntési szempont.
Már nem vásárlunk a vécén… annyiszor
Az elmúlt 2 évben mind a kereskedők, mind a vásárlók keresték az online vásárlás helyét a mindennapi életben. A pandémia kitörése utáni 2 évet nevezhetjük az extrémitások időszakának – a Mastercard által támogatott Fizetési Élmény Riport szerint a magyarok kísérletezőkedvét jól mutatja, hogy 2021-ben kétszer annyian e-shoppingoltak sportolás, illetve háromszor annyian bolti bevásárlás közben, mint idén. Úgy tűnik, hogy 2022-re kezdenek újra átalakulni az e-vásárlási szokásaink: idén 2021-hez képest már számottevően kevesebben rendelnek a világhálóról munka (45% VS 40%), vécén ücsörgés (17% VS 12%) vagy tévénézés (52% VS 45%) közben, míg a hálószoba toronymagasan vezeti a listát, 10-ből 6-an vásároltunk már ágyban fekve.
Kapcsolódó cikkeink
Már több ezren használják a BudapestGO új vásárlási funkcióit
Már két hónapja elérhetők a BudapestGO új vásárlási funkciói: a…
Tovább olvasom >Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >Késve fizeti ki a számláit a magyar vállalatok több mint fele
A magyar cégek 53 százaléka nem kapja meg határidőre a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >Falusi romantika Budapest szívében: megnyitott a Puli és Juhász pesti csárda a belvárosban
Harcsapaprikás, túrós csusza és aranygaluska – juhászbölcsességgel tálalva, puli-lelkesedéssel fűszerezve.…
Tovább olvasom >