Fizess elő Nike-cipőkre a gyerekednek!
Új, előfizetéses szolgáltatást indít a Nike az Egyesült Államokban. A Nike Adventure Club 2 és 10 év közötti gyerekek számára teszi lehetővé, hogy negyedévente kéthavonta vagy havonta rendeljenek cipőket egy megszabott előfizetői összegért.
A szülők ezáltal jóval olcsóbban vehetnek a gyerekeiknek cipőt, mint ha boltban vásárolnának. Természetesen a Nike az iskolakezdésre időzítette a kampányt.
A Nike számára a gyerekek jelentik az egyik legnagyobb piaci lehetőséget.
Kapcsolódó cikkeink
Olcsó élelmiszer-házhozszállítási előfizetési lehetőséget kínál az Amazon az Egyesült Államokban
Az e-kereskedelmi óriáscég új élelmiszer-házhozszállítási előfizetést indított az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/hu/wp-content/uploads/2016/08/no_product.jpg)
Sportmárkák harca a gasztronómiában – A nap képe
Filozófia? Koncepció? – találgathatnánk sokáig, ha nem tudnánk, hogy mindez…
Tovább olvasom >Egyesült Államok: a Nike a tizenévesek kedvenc cipő- és ruhamárkája
A Piper Sandler Companies DECA-val együttműködésben 2023. február 13 és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Furmint Február Nagy Kóstoló több mint nyolcvan borászattal
Több mint nyolcvan pincészet kétszáznál is több, furmintból készült borával…
Tovább olvasom >Magyar rizs és kékbúzaliszt is szerepel a Biofach kiállítás magyar közösségi standján
Ismét elrajolt Európa legnagyobb bioszakvására, a nürnbergi Biofach. Az esemény…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >