Fizess elő Nike-cipőkre a gyerekednek!
Új, előfizetéses szolgáltatást indít a Nike az Egyesült Államokban. A Nike Adventure Club 2 és 10 év közötti gyerekek számára teszi lehetővé, hogy negyedévente kéthavonta vagy havonta rendeljenek cipőket egy megszabott előfizetői összegért.
A szülők ezáltal jóval olcsóbban vehetnek a gyerekeiknek cipőt, mint ha boltban vásárolnának. Természetesen a Nike az iskolakezdésre időzítette a kampányt.
A Nike számára a gyerekek jelentik az egyik legnagyobb piaci lehetőséget.
Kapcsolódó cikkeink
Olcsó élelmiszer-házhozszállítási előfizetési lehetőséget kínál az Amazon az Egyesült Államokban
Az e-kereskedelmi óriáscég új élelmiszer-házhozszállítási előfizetést indított az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >
Sportmárkák harca a gasztronómiában – A nap képe
Filozófia? Koncepció? – találgathatnánk sokáig, ha nem tudnánk, hogy mindez…
Tovább olvasom >Egyesült Államok: a Nike a tizenévesek kedvenc cipő- és ruhamárkája
A Piper Sandler Companies DECA-val együttműködésben 2023. február 13 és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >