Első a fenntartható fejlődésben
A Coop Switzerland vezető a világ cégei között, ha a fenntartható fejlődés érdekében tett fejlesztésekről és cégpolitikáról van szó – legalábbis egy német tanulmány szerint, melyet az Oekom csoport készített. Elemzésükben a kutatók világszerte 148 kereskedelmi-láncot vizsgáltak több száz szempont alapján. Coop Switzerland bizonyult a jövőért legelkötelezettebb cégnek, őt követte a Marks & Spencer, illetve a Tesco.
Az értékelés során a legfontosabb szempont a cégek ökológiai és társadalmi hatása, mely nemcsak a termékekre és az üzletekre, de a teljes ellátási lánc megszervezésére kiterjedtek.
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >