First Lady néven új termékeket árusít Melania Trump szülővárosa
First Lady márkanéven új, helyi kézműves termékekkel rukkolt elő Donald Trump amerikai elnök feleségének, Melania Trumpnak a szülővárosa, a szlovéniai Sevnica.
A város kulturális, idegenforgalmi, sport és ifjúsági intézete olyan termékeket dobott piacra First Lady márkanév alatt, mint egy kékfrankos száraz vörösbor, egy különleges szalámi, továbbá különféle sütemények, kozmetikai készítmények, csokoládék, csokoládéval bevont szárított almaszeletek, valamint gyógyteák és porceláncsészék.
Rok Petancic, az intézet munkatársa a 24ur televíziónak elmondta: termékeik olyan elegánsak, mint az amerikai first lady maga és már felkeltették több nemzetközi internetes portál érdeklődését. Nemrég a brit Decanter bormagazin cikkezett a kékfrankosról, az amerikai Time pedig a szalámiról és Szlovéniáról közölt írást weboldalán – hangsúlyozta.
Petancic jelezte, hogy a reklám hatására megrendelések is érkeztek a First Lady márkanévvel fémjelzett sevnicai kékfrankosra. A megrendelőket pedig egyáltalán nem érdekelte az ár, az első 300 palack két nap alatt elfogyott – mondta.
A város egyebek között új arculatot és új logót is kapott, amelyen az olvasható: Látogassa meg Sevnicát (Visit Sevnica).
A településen az amerikai választások óta kapható Melania Trumpról elnevezett palacsinta, poharas desszert és méz is, ám a legnagyobb médiafigyelmet a Melania-torta kapta, amellyel egy helyi pékség rukkolt elő még tavaly.
A Ljubljanától mintegy 60 kilométerre keletre, a Száva folyó alsó völgyében fekvő Sevnica korábban az iparáról volt híres, ma egyre inkább bővül a turizmus. Az első írásos emlékek a helyről a 13. századból származnak. A települést akkor Liehtenwalde néven említik. A helység 1322-ben piaci jogot kapott, de csak 1952-ben nyilvánították várossá. (Kriják Krisztina, MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Aranykorát élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >Világszerte kapható lesz a Nestlé Sinergity csecsemőtápszere
A Nestlé bejelentette, hogy globálisan bevezeti Sinergity nevű, tudományos kutatásokra…
Tovább olvasom >