”Find your way” – ez a Wanzl idei EuroShop mottója
A kiskereskedelmi környezet hatalmas változáson megy keresztül. Új üzletformátumok, innovatív üzleti modellek tesztelése zajlik, melyek új technológiákat és megújult árukihelyezési lehetőségeket igényelnek.
Egyre komplexebb logisztikai szolgáltatások szükségesek a meglévő ügyfélkör megtartásához és bővítéséhez. Emiatt nagy izgalommal várjuk Düsseldorfban az EuroShop 2023-at.
Milyen piaci változások milyen lehetőségeket teremtenek Önnek, mint kiskereskedőnek? Milyen mértékben járulhat ehhez hozzá a Wanzl?
„Find your way” – ez az idei EuroShop mottónk. Támogatjuk Önt az útkeresésben, a lehetőségek labirintusában megmutatjuk azt az utat, ami a jövőben biztosan ügyfeleihez vezeti Önt.
Különösen nagy örömünkre szolgál, hogy üdvözölhetjük Önt a vásár 11-es csarnokában található F04-es standunkon.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >