”Find your way” – ez a Wanzl idei EuroShop mottója
A kiskereskedelmi környezet hatalmas változáson megy keresztül. Új üzletformátumok, innovatív üzleti modellek tesztelése zajlik, melyek új technológiákat és megújult árukihelyezési lehetőségeket igényelnek.
Egyre komplexebb logisztikai szolgáltatások szükségesek a meglévő ügyfélkör megtartásához és bővítéséhez. Emiatt nagy izgalommal várjuk Düsseldorfban az EuroShop 2023-at.
Milyen piaci változások milyen lehetőségeket teremtenek Önnek, mint kiskereskedőnek? Milyen mértékben járulhat ehhez hozzá a Wanzl?
„Find your way” – ez az idei EuroShop mottónk. Támogatjuk Önt az útkeresésben, a lehetőségek labirintusában megmutatjuk azt az utat, ami a jövőben biztosan ügyfeleihez vezeti Önt.
Különösen nagy örömünkre szolgál, hogy üdvözölhetjük Önt a vásár 11-es csarnokában található F04-es standunkon.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
EuroCIS 2025: „Lighting the Way to Smarter Stores!”
A visszaszámlálás elkezdődött! – Hamarosan megnyitja kapuit a kiskereskedelmi technológiák 2025-ös…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >