Finanszírozási oldalról is segítik a vállalatok fenntartható működését
Idén január 1-jével érvénybe lépett az ESG-törvény, amely a vállalatok környezettudatos, társadalmi és szociális szempontokat is figyelembe vevő működését szabályozza, ehhez pedig finanszírozási oldalról is segítséget kapnak a cégek.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
A K&H-nál már elérhető a Széchenyi Beruházási Hitel MAX+ és az Agrár Széchenyi Beruházási Hitel MAX+ zöld átállást és fenntartható fejlődést támogató hitelcélokra irányuló ún. „ZÖLD” alkonstrukciója, amit az eddigi 5%-nál is kedvezőbb, 1,5%-os éves nettó fix kamat mellett vehetik igénybe a cégek, hogy épületeik és technológiai folyamataik energiahatékonyságát javítsák.
Az alkonstrukció kizárólag épületek energiahatékonysági fejlesztésére, illetve egyéb területeken megvalósuló technológiai folyamatok energiahatékonyságának javítására vehető igénybe, de a termék „ZÖLD” megnevezése nem alapul az EU Taxonómia Rendelet megfelelőségi szempontjainak teljes körű vizsgálatán. A zöld átállást és a fenntartható fejlődést támogató hitelcélokra irányuló, ún. „ZÖLD” alkonstrukcióban finanszírozható hitelcélokat a KAVOSZ Zrt. Széchenyi Kártya Program Üzletszabályzata tartalmazza. //
Kapcsolódó cikkeink
Túlturizmus Európában: vízágyús tüntetések Barcelonában, tiltások Budapesten
A rövid távú lakáskiadás, a turistahordák és az infrastruktúra túlterheltsége…
Tovább olvasom >Szennyeződés ellen, fenntarthatóság mellett
A tisztítószerek és takarítóeszközök piacán a fenntarthatóság, a technológiai fejlesztések…
Tovább olvasom >Minőség, fenntarthatóság, innováció: saját márkás papírtermékcsaládot mutatott be a B+N Referencia Zrt.
Saját márkás papírtermékcsaládot hozott létre HYGON márkanév alatt a B+N…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >