Figyelmesség, pontosság és innovatív ötletek – Family-Friss

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 06. 20. 15:25

A Family-Friss Kft. története szódagyártással kezdődött 28 éve. A sör, szeszes italok, borok, üdítők és édességek folyamatosan bővülő választékát kínáló családi vállalkozás nap mint nap Mosonmagyaróvár és 40 kilométeres körzetének kereskedelmi egységeit látja el saját teherautókkal. Kis- és nagykereskedelmi vásárlóit 300 négyzetméteres C+C üzletben, 2000 négyzetméteres raktárban 2500-féle árucikkel várja. A vállalkozás 50 dolgozó számára biztosít munkalehetőséget, akik azon dolgoznak, hogy kellően innovatív, dinamikus legyen a cég. A családi vállalkozás helyben maradó adóival, munkahelyteremtésével a közösség fontos alappillérét képezi.

Fenes Gábor
ügyvezető igazgató
Family-Friss

A 2017-es év egyik legfontosabb eseménye a Family-Friss raktárbázisának bővítése volt. Nagyobb mennyiségű áru korszerűbb raktározása: ez lehetővé teszi kis- és nagykereskedelmi vásárlóik azonnali kiszolgálását és az igények szélesebb körű figyelembevételét. Ez a bővítés hozzájárul ahhoz is, hogy a megnövekedett vásárlói kört külön tudják választani, és a napi logisztikai munkát magasabb szintre tudják emelni.

– A magyarországi makrogazdasági tényezők, a rendszeres marketingkommunikáció, az állandó online és offline jelenlét, közönségtalálkozók és dolgozóink összehangolt eredményes munkája emelkedő pályára állították vállalkozásunkat – mondja Fenes Gábor, a Family-Friss Kft.ügyvezető igazgatója. – Magas szintre fejlesztettük ajándékkosár- és üzletiajándékcsomag-készítési szolgáltatásunkat is. Több száz darabos megrendeléseket teljesítünk a környék cégeinek, nemcsak az ünnepek idején, de már egész évben.

2018-ban is fókuszban marad a cégnél a kapcsolatok építése, a helyi és környékbeli vállalkozások eredményes megszólítása. Igyekeznek kitűnni a tömegből hozzáadott értékekkel, minőségi munkával és szolgáltatásokkal. Modern, fiatalos, innovatív ötletek ötvözve a hagyományos vendégszeretettel, figyelmességgel és pontossággal – úgy gondolják, e kettő a jelen nyerő párosítása. //

Vevőkör:

RETAIL ÉS HORECA

Főbb forgalmazott kategóriák:

ITAL, ÉDESSÉG

Bruttó forgalom, 2016.:
2,5 MRD HUF

Bruttó forgalom, 2017.:
2,8 MRD HUF

Honlap: www.family-friss.hu

Területi lefedettség:

NYUGAT-MAGYARORSZÁG

 

Kapcsolódó cikkeink