Figyelmesség, pontosság és innovatív ötletek – Family-Friss
A Family-Friss Kft. története szódagyártással kezdődött 28 éve. A sör, szeszes italok, borok, üdítők és édességek folyamatosan bővülő választékát kínáló családi vállalkozás nap mint nap Mosonmagyaróvár és 40 kilométeres körzetének kereskedelmi egységeit látja el saját teherautókkal. Kis- és nagykereskedelmi vásárlóit 300 négyzetméteres C+C üzletben, 2000 négyzetméteres raktárban 2500-féle árucikkel várja. A vállalkozás 50 dolgozó számára biztosít munkalehetőséget, akik azon dolgoznak, hogy kellően innovatív, dinamikus legyen a cég. A családi vállalkozás helyben maradó adóival, munkahelyteremtésével a közösség fontos alappillérét képezi.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2018/06/Family-Friss_Fenes-Gab_opt-208x300.jpeg)
Fenes Gábor
ügyvezető igazgató
Family-Friss
A 2017-es év egyik legfontosabb eseménye a Family-Friss raktárbázisának bővítése volt. Nagyobb mennyiségű áru korszerűbb raktározása: ez lehetővé teszi kis- és nagykereskedelmi vásárlóik azonnali kiszolgálását és az igények szélesebb körű figyelembevételét. Ez a bővítés hozzájárul ahhoz is, hogy a megnövekedett vásárlói kört külön tudják választani, és a napi logisztikai munkát magasabb szintre tudják emelni.
– A magyarországi makrogazdasági tényezők, a rendszeres marketingkommunikáció, az állandó online és offline jelenlét, közönségtalálkozók és dolgozóink összehangolt eredményes munkája emelkedő pályára állították vállalkozásunkat – mondja Fenes Gábor, a Family-Friss Kft.ügyvezető igazgatója. – Magas szintre fejlesztettük ajándékkosár- és üzletiajándékcsomag-készítési szolgáltatásunkat is. Több száz darabos megrendeléseket teljesítünk a környék cégeinek, nemcsak az ünnepek idején, de már egész évben.
2018-ban is fókuszban marad a cégnél a kapcsolatok építése, a helyi és környékbeli vállalkozások eredményes megszólítása. Igyekeznek kitűnni a tömegből hozzáadott értékekkel, minőségi munkával és szolgáltatásokkal. Modern, fiatalos, innovatív ötletek ötvözve a hagyományos vendégszeretettel, figyelmességgel és pontossággal – úgy gondolják, e kettő a jelen nyerő párosítása. //
Vevőkör:
RETAIL ÉS HORECA
Főbb forgalmazott kategóriák:
ITAL, ÉDESSÉG
Bruttó forgalom, 2016.:
2,5 MRD HUF
Bruttó forgalom, 2017.:
2,8 MRD HUF
Honlap: www.family-friss.hu
Területi lefedettség:
NYUGAT-MAGYARORSZÁG
Kapcsolódó cikkeink
Kivezetné Daniel Kretinsky a Metrót a tőzsdéről
A cseh milliárdos Daniel Kretinsky cége, a EP Global Commerce…
Tovább olvasom >Nagykereskedelmi trendek 2024 után: Tech, AI, fenntarthatóság…
A nagykereskedelmi iparág jelentős átalakuláson megy keresztül, amelyet a változó fogyasztói…
Tovább olvasom >Alkalmazkodás és megújulás
Az elmúlt időszak kihívásai arra kényszerítették a hazai nagykereskedelmi szektort,…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >