Fesztiválgyőztes a Coca-Cola új italautomatája
Egy nagyformátumú érintőképernyős, Bluetooth adatátviteli lehetőséggel is rendelkező interaktív Coca-Cola italautomata nyerte az “Eladáshely” kategória Aranyoroszlánját a 2009. évi Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztiválon.
A világ legjobb reklám és dizájn szemléjének tartott fesztiválra a hétvégén került sor Cannes-ban, Franciaországban.
A video italautomata, amely a 2008-as pekingi olimpián debütált és jelenleg a Simon Mall bevásárlóközpontokban található, egy 46 inch-es Samsung LCD érintőképernyőt integrál egy Coca-Cola italautomata előlapjába. A nagyformátumú kijelző, amelyet Flash technológiával, mozgásgrafikával, nagy felbontású videóval és Bluetooth adatátviteli lehetőséggel kombináltak mobil letöltéshez, egyedülállóan intenzív élményt jelent a fogyasztók számára.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >