Fesztiválgyőztes a Coca-Cola új italautomatája
Egy nagyformátumú érintőképernyős, Bluetooth adatátviteli lehetőséggel is rendelkező interaktív Coca-Cola italautomata nyerte az “Eladáshely” kategória Aranyoroszlánját a 2009. évi Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztiválon.
A világ legjobb reklám és dizájn szemléjének tartott fesztiválra a hétvégén került sor Cannes-ban, Franciaországban.
A video italautomata, amely a 2008-as pekingi olimpián debütált és jelenleg a Simon Mall bevásárlóközpontokban található, egy 46 inch-es Samsung LCD érintőképernyőt integrál egy Coca-Cola italautomata előlapjába. A nagyformátumú kijelző, amelyet Flash technológiával, mozgásgrafikával, nagy felbontású videóval és Bluetooth adatátviteli lehetőséggel kombináltak mobil letöltéshez, egyedülállóan intenzív élményt jelent a fogyasztók számára.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >