Fesztiválgyőztes a Coca-Cola új italautomatája
Egy nagyformátumú érintőképernyős, Bluetooth adatátviteli lehetőséggel is rendelkező interaktív Coca-Cola italautomata nyerte az “Eladáshely” kategória Aranyoroszlánját a 2009. évi Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztiválon.
A világ legjobb reklám és dizájn szemléjének tartott fesztiválra a hétvégén került sor Cannes-ban, Franciaországban.
A video italautomata, amely a 2008-as pekingi olimpián debütált és jelenleg a Simon Mall bevásárlóközpontokban található, egy 46 inch-es Samsung LCD érintőképernyőt integrál egy Coca-Cola italautomata előlapjába. A nagyformátumú kijelző, amelyet Flash technológiával, mozgásgrafikával, nagy felbontású videóval és Bluetooth adatátviteli lehetőséggel kombináltak mobil letöltéshez, egyedülállóan intenzív élményt jelent a fogyasztók számára.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >