Fesztiváldíjas készítette a Magyarország-imázsfilmet
Hétperces imázsfilm készült a közelmúltban a Külügyminisztérium megbízásából a soros EU-elnökségre való felkészülés jegyében. A filmet a több külföldi fesztiválon is díjazott Madarász Isti rendezte.
A tavaly nagy sikert arató, hazai és nemzetközi díjakat is besöprő Budapest-imázsfilm után több mint egy évvel megszületett annak „testvére”, a Magyarország-imázsfilm.
A filmet ugyanaz a településmarketinggel foglakozó AERA Property & Destination kommunikációs ügynökség készítette, mint a budapestit, és ugyanaz a Magyar Filmszemle-Díjas és több külföldi fesztiválon is díjazott filmrendező, Madarász Isti írta és rendezte, a megbízó ezúttal azonban nem a Budapest Business Region volt, hanem a Magyar Köztársaság Külügyminisztériuma, amely Magyarország 2011-es Európai Uniós soros elnökségének apropójából rendelte meg a filmet – írja a kreativonline.hu.
„A film már nemcsak Budapestre fókuszál, hanem egész Magyarországot érinti és tovább sorolja a magyar tudósok nevéhez köthető találmányokat és technológiai újításokat egészen napjainkig. A zenét ismét a Balkán Fanatik tagjai készítették egy, a Muzsikás együttes által sikerre vitt népdal feldolgozása alapján. A főbb szerepeket Pálmai Anna, Rusznák András, Holecskó Orsolya alakítják.
„A Budapest Business Region megbízásából készült Budapest imázsfilm kapcsán kapott visszajelzések, valamint a komoly YouTube látogatottság egyaránt arra inspirálták az alkotói csapatot, hogy a Budapest Get Engaged film „testvérének” elkészítésében gondolkozzon. Különbség, hogy ezúttal egy kerettörténet fogja össze a hangulati elemekben bővelkedő képsorokat, de a BBR filmre jellemző eszközkészlettel.
A célcsoport itt is Janus-arcú. Bár az elsődleges cél Magyarország kommunikálása a külföld felé, a legkevésbé sem mellékes, hogy számunkra is vállalható, mi több, büszkeségre okot adó képet fessen nekünk, magunkról. A Get Engaged film visszajelzései azt bizonyítják, ez egyszer már sikerült. Kíváncsian várjuk a World of Potentials visszhangját” – nyilatkozta Hauck Ferenc az Aera Property & Destination stúdióvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Primark: továbbra is nagy az érdeklődés, de új üzletnyitásról nincs döntés
Tavaly májusban óriási érdeklődés mellett nyitotta meg első magyarországi üzletét…
Tovább olvasom >Siófok, Budapest és Eger népszerűsége a nyáron is töretlen a magyar vendégek körében
Siófok továbbra is a legvonzóbb nyári úti cél a magyarok…
Tovább olvasom >Magyar lány a fesztivál 11 milliomodik látogatója
Egy Ománban élő magyar lány lett a Sziget fesztivál történetének…
Tovább olvasom >