Ferrari prémium koncepciós üzletnyitás
A Ferrari márkabolt egy 1980-as épület emeletén helyezkedik el az észak-itáliai Maranelloban, ahol a Ferrari gyár is található.
A Sybarite londoni építészeti stúdió álmodta meg a kereskedelmi teret, fogalmazta életérzéssé és stílussá mindazt, amit az ágaskodó paripa és az olasz örökség jelent. A vörös üvegfal a versenypályát, a terrakotta homlokzat az évezredes hagyományokat idézi.
Divat és stílus
A Dezeen beszámolója a POPAI Magyarország Egyesület anyaszervezete, a Shop! által hetente küldött Create Retail Today cikkajánlóban jelent meg. A fotókat Paola Pansini készítette.
Az üzlet megnyitása egybeesik a Ferrari első divatkollekciójának piacra dobásával június 13-án, amelyet Rocco Iannone olasz tervező kreatív irányításával terveztek. A Sybarite-t, amely meghívásos versenyen nyerte meg a projektet, felkérték, hogy olyan kiskereskedelmi környezetet hozzon létre, amely divatirányzatot mutat, és helyet biztosít a Forma-1 Ferrari rajongóinak, hogy teljesen elmerülhessenek a márkában.
Vörös és fehér
A Ferrari piros üvegfala szinte végigsöpör az üzleten, és a márka Fiorano Circuit pályájának íveit hivatott megidézni.
-Az üveg hullámzása a sebesség és a mozgás érzetét kelti, szalagszerű formája közvetlen utalás a Fiorano Ferrari körúton gyorsan mozgó autókra – mondta Simon Mitchell, a Sybarite társalapítója.
Az üvegfal mögött fehér téglafal szolgál a termékek háttereként. Ezek az agyagtéglák reprezentálják azt az agyagmodellezési folyamatot, amelyet a Ferrari prototípusainak elkészítéséhez használnak, mielőtt az autókat fémből kialakítják.
Másutt henger alakú oszlopok háttérvilágítású vitrinekkel, színes akril kirakatban mutatják be a kis tárgyakat és kiegészítőket, például a napszemüvegeket és a Ferrari modelleket. Az agyag téglafalból kiemelkedő hajlított fém polcrendszert is látványos árubemutatásra tervezték.
Új vásárlási élmény
A bejárat közelében a márka Cavallino logója (olaszul az ágaskodó ló) található. Fekete fémlemezből készült, úgy tűnik, lebeg, elválik és összeáll a felfüggesztett szerkezet.
-Mindez része a Ferrari átfogó stratégiájának. Új vásárlási élményt és új tervezési koncepciót hoztunk létre, amely megtestesíti a Ferrari innovációjának, stílusának és teljesítményének értékeit – mondta Nicola Boari, a Ferrari márka diverzifikációs vezetője.
Ezt a kiskereskedelmi dizájn stratégiát szeptemberben vezetik be a márka milánói zászlóshajó boltjában, amelyet kettős nyitás követ a tengerentúlon Los Angelesben és Miamiban.
Kapcsolódó cikkeink
Magyarország az ultra fast fashion élmezőnyében van
Az ultra fast fashion cégek egyre nagyobb mértékben uralják a…
Tovább olvasom >Szponzori szerződést kötött a Peroni a Ferrarival
A Peroni Nastro Azzurro és a Scuderia Ferrari között hosszú…
Tovább olvasom >CUCINA NOBILE Olasz desszert
Az ALDI kedvelt saját márkás CUCINA NOBILE termékcsaládjában már megtalálhatóak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >