Ferrari prémium koncepciós üzletnyitás
A Ferrari márkabolt egy 1980-as épület emeletén helyezkedik el az észak-itáliai Maranelloban, ahol a Ferrari gyár is található.
A Sybarite londoni építészeti stúdió álmodta meg a kereskedelmi teret, fogalmazta életérzéssé és stílussá mindazt, amit az ágaskodó paripa és az olasz örökség jelent. A vörös üvegfal a versenypályát, a terrakotta homlokzat az évezredes hagyományokat idézi.
Divat és stílus
A Dezeen beszámolója a POPAI Magyarország Egyesület anyaszervezete, a Shop! által hetente küldött Create Retail Today cikkajánlóban jelent meg. A fotókat Paola Pansini készítette.
Az üzlet megnyitása egybeesik a Ferrari első divatkollekciójának piacra dobásával június 13-án, amelyet Rocco Iannone olasz tervező kreatív irányításával terveztek. A Sybarite-t, amely meghívásos versenyen nyerte meg a projektet, felkérték, hogy olyan kiskereskedelmi környezetet hozzon létre, amely divatirányzatot mutat, és helyet biztosít a Forma-1 Ferrari rajongóinak, hogy teljesen elmerülhessenek a márkában.
Vörös és fehér
A Ferrari piros üvegfala szinte végigsöpör az üzleten, és a márka Fiorano Circuit pályájának íveit hivatott megidézni.
-Az üveg hullámzása a sebesség és a mozgás érzetét kelti, szalagszerű formája közvetlen utalás a Fiorano Ferrari körúton gyorsan mozgó autókra – mondta Simon Mitchell, a Sybarite társalapítója.
Az üvegfal mögött fehér téglafal szolgál a termékek háttereként. Ezek az agyagtéglák reprezentálják azt az agyagmodellezési folyamatot, amelyet a Ferrari prototípusainak elkészítéséhez használnak, mielőtt az autókat fémből kialakítják.
Másutt henger alakú oszlopok háttérvilágítású vitrinekkel, színes akril kirakatban mutatják be a kis tárgyakat és kiegészítőket, például a napszemüvegeket és a Ferrari modelleket. Az agyag téglafalból kiemelkedő hajlított fém polcrendszert is látványos árubemutatásra tervezték.
Új vásárlási élmény
A bejárat közelében a márka Cavallino logója (olaszul az ágaskodó ló) található. Fekete fémlemezből készült, úgy tűnik, lebeg, elválik és összeáll a felfüggesztett szerkezet.
-Mindez része a Ferrari átfogó stratégiájának. Új vásárlási élményt és új tervezési koncepciót hoztunk létre, amely megtestesíti a Ferrari innovációjának, stílusának és teljesítményének értékeit – mondta Nicola Boari, a Ferrari márka diverzifikációs vezetője.
Ezt a kiskereskedelmi dizájn stratégiát szeptemberben vezetik be a márka milánói zászlóshajó boltjában, amelyet kettős nyitás követ a tengerentúlon Los Angelesben és Miamiban.
Kapcsolódó cikkeink
Cheetos Pants: narancssárga divatforradalom a sajtpor kedvelőinek
Rendhagyó ruhadarabbal lépett be a Cheetos a divat világába: a…
Tovább olvasom >Elárasztanak a zacskók: 22 milliárd műanyag csomagolás jöhet divatból 2030-ig
Az online rendelt ruhák ára nemcsak a pénztárcánkat, hanem a…
Tovább olvasom >Mattel saját építőkocka-márkával száll versenybe a Legóval
A Mattel bejelentette, hogy Észak-Amerikában új építőkocka-márkát dob piacra Mattel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >