Férfi- és nőkolbászt árulnak Németországban
Férfi és női kolbászt árul Németországban egy üzletlánc, ám a nemes választékbővülés nem örömet keltett több vevőben, hanem felháborodást.
A férfiúi kolbászok jóval fűszeresebbek és kétszer vastagabbak, mint a nőknek készült portéka. Ennek ellenére a „nőkolbász” kerül többe, méghozzá jóval többe. A csomagolást szintén bírálják feministák, egyértelműen szexistának bélyegezve. A nőknek szánt kolbászon izmos férfi feszít félmeztelenül felhős égháttérrel, míg a férfiaknak ajánlotton vonzó nő tüzes háttérrel.
„Természetesen nem dől össze a világ a kolbászoktól, viccnek is lehet tekinteni, de az egész makacsul továbbra is nemek közötti minőségi különbséget sugall az embereknek – írta Antje Schrupp feminista újságíró politológus világhálós blogjában. – Megmutattam a páromnak a kolbászokat a csomagolásukkal, és ő is felháborodott, erre már klaviatúrát ragadtam! A probléma ráadásul általános, láttam már női és férfi mustárt is” – idézte a The Local című svéd lap német kiadása Schruppot.
Az üzletlánc részéről közölték, hogy a nőkolbász azért drágább, mert a férfinál jóval soványabb, alacsonyabb zsírtartalmú húsból és kiváló minőségű zöldségekből készült. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sok sót tartalmaznak és drágák az új generációs növényi alapú húsok
Míg a növényi alapú húshelyettesítők nagy többsége a hússal szemben…
Tovább olvasom >A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán
A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt…
Tovább olvasom >A versenyfenyegetettséget elemzi a dunnhumby és a Placer.ai új AI-alapú eszköze
Új AI-eszközt alkotott a dunnhumby és a Placer.ai, amely képes a…
Tovább olvasom >