Férfi- és nőkolbászt árulnak Németországban
Férfi és női kolbászt árul Németországban egy üzletlánc, ám a nemes választékbővülés nem örömet keltett több vevőben, hanem felháborodást.
A férfiúi kolbászok jóval fűszeresebbek és kétszer vastagabbak, mint a nőknek készült portéka. Ennek ellenére a „nőkolbász” kerül többe, méghozzá jóval többe. A csomagolást szintén bírálják feministák, egyértelműen szexistának bélyegezve. A nőknek szánt kolbászon izmos férfi feszít félmeztelenül felhős égháttérrel, míg a férfiaknak ajánlotton vonzó nő tüzes háttérrel.
„Természetesen nem dől össze a világ a kolbászoktól, viccnek is lehet tekinteni, de az egész makacsul továbbra is nemek közötti minőségi különbséget sugall az embereknek – írta Antje Schrupp feminista újságíró politológus világhálós blogjában. – Megmutattam a páromnak a kolbászokat a csomagolásukkal, és ő is felháborodott, erre már klaviatúrát ragadtam! A probléma ráadásul általános, láttam már női és férfi mustárt is” – idézte a The Local című svéd lap német kiadása Schruppot.
Az üzletlánc részéről közölték, hogy a nőkolbász azért drágább, mert a férfinál jóval soványabb, alacsonyabb zsírtartalmú húsból és kiváló minőségű zöldségekből készült. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >