FEOSZ: médiakampány a fogyasztói jogokról
A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) január végétől információs kampány indít a fogyasztói jogokról – jelezte a szervezet.
2013. január 30-tól a FEOSZ tagszervezeteivel – Fogyasztóvédők Országos Egyesülete és a Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület – egy hónapos médiakampányt indít, amelyben a közönséget tájékoztatják a fogyasztói jogokról az internetes vásárlás, a termékbemutatók, a szavatosság-jótállás, utazás témáiban, továbbá népszerűsítik a békéltető tárgyalásokat és utat mutatnak a panaszügyintézésben.
A Nemzetgazdasági Minisztérium támogatásával megvalósuló kezdeményezés keretében egy hónapon keresztül összesen 200 db. televízió- és rádió spot kerül sugárzásra a három közszolgálati és a két kereskedelmi adón.
A húsz másodperces kisfilmekben tipikus problémás élethelyzetek kerülnek bemutatásra. Ilyen például annak a pórul járt fogyasztónak az esete, akinek panaszát válaszra se méltatták. A spotok végén a narrátor segít a bajba jutott fogyasztónak, felvilágosítja őt arról, mit tehet az adott szituációban, illetve hova fordulhat sérelme orvoslatáért.
A kampány felülete az eljenjogaval.hu internetes honlap, amelyen megtalálhatók lesznek a fogyasztóvédelmi hatóságok és civil szervezetek elérhetőségei, továbbá információt nyújt a békéltető testületek elérhetőségeiről is.
A társadalmi célú reklámok a FEOSZ szerkesztésében megjelenő Fogyasztók Lapja online fogyasztóvédelmi magazinban, valamint a közösségi- és videómegosztó oldalakon is megjelennek. (marketinginfo.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megugrott a FAO globális élelmiszerár indexe
Az elmúlt 18 hónap legmagasabb értékére ugrott az élelmiszer-alapanyagok globális…
Tovább olvasom >Sok sót tartalmaznak és drágák az új generációs növényi alapú húsok
Míg a növényi alapú húshelyettesítők nagy többsége a hússal szemben…
Tovább olvasom >Gyors, egyszerű, hatékony innovációiért díjat kapott a K&H
Idén harmadik alkalommal, összesen tíz kategóriában díjazta a Visa a…
Tovább olvasom >