Fényes idei kilátások a Tiffanynál
A fogyasztás általános visszaesése ellenére a cég a vártnál jobb eredményeket ért el, hála a jól prosperáló külföldi hálózatnak és az Amerikába látogató gazdag európai turistáknak.A luxusékszereket, -órákat
és -kiegészítőket gyártató és
forgalmazó Tiffany & Co. nettó árbevétele
15, nettó nyeresége 20 százalékkal –
2,94 milliárd, illetve 304 millió dollárra –
nőtt a január végén zárult üzleti
évében. Idén a vállalat 10 százalékos
bevételnövekedésre számít.
A New York-i székhelyű cég
forgalma felfutásában fontos szerepet játszott,
hogy üzlethálózata – az USA-ban hat, külföldön
11 új egységgel – tovább bővült, elérve
a 184-et. Az amerikai értékesítés
növekedésében fontos szerepet játszott,
hogy a gyenge dollár vásárlásra
ösztönözte az Európából érkező
turistákat a cég New York-i és Las Vegas-i
üzleteiben. A külföldi értékesítés
egy év alatt 21 százalékkal nőtt.
A Tiffany idén tovább
erősíti az Egyesült Államokon kívüli
értékesítését, 20 új
üzletet nyitnak., többek között Belgiumban és
Spanyolországban, így Európában már
10 országban lesz jelen a cég.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >