Fény, hőmérséklet, dekoráció
A vevők számára ez a három a legfontosabb összetevője a kellemes bolti környezetnek, derült ki a Liberis pénzügyi szolgáltató 2019-es felméréséből, melyet a cég 1000 vásárló bevonásával végzett. A Retail Design World által közölt információk szerint a felmérés a boltválasztás szempontjait vizsgálva olyan komponensek fontosságát rangsorolta, mint a signage, a falak színe, az illat, a hőmérséklet, a zene, a világítás és a dekoráció.
A megkérdezettek 83%-a nyilatkozott úgy, hogy meglátogatna egy üzletet, ha az felújításon esett át, 41%-uk pedig nagyobb valószínűséggel visszatérő vásárlója is lenne egy ilyen boltnak.
A tanulmány azt is kimutatta, hogy a vásárlók vonzódnak a modern épületekhez, a letisztult, egyszerű feliratokhoz, a fehér falakhoz, a tisztaság illatához és a csöndes zenéhez. Dekoráció terén a kulturális utalásokat a retró dizájn és a neonfények követik a rangsorban. //
Kapcsolódó cikkeink
Klímaváltozás: háttérbe szoruló aggodalom az EU-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre nő a növényi alternatívák iránti kereslet Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Október 17-én indul a Lidl első mozgóboltja Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magasan ragadt a lakosság által érzékelt áremelkedés indexe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kijött a friss VOSZ Barométer – A makroszámok ellenére bizakodók a VOSZ tagvállalkozásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >