Fény, hőmérséklet, dekoráció
A vevők számára ez a három a legfontosabb összetevője a kellemes bolti környezetnek, derült ki a Liberis pénzügyi szolgáltató 2019-es felméréséből, melyet a cég 1000 vásárló bevonásával végzett. A Retail Design World által közölt információk szerint a felmérés a boltválasztás szempontjait vizsgálva olyan komponensek fontosságát rangsorolta, mint a signage, a falak színe, az illat, a hőmérséklet, a zene, a világítás és a dekoráció.
A megkérdezettek 83%-a nyilatkozott úgy, hogy meglátogatna egy üzletet, ha az felújításon esett át, 41%-uk pedig nagyobb valószínűséggel visszatérő vásárlója is lenne egy ilyen boltnak.
A tanulmány azt is kimutatta, hogy a vásárlók vonzódnak a modern épületekhez, a letisztult, egyszerű feliratokhoz, a fehér falakhoz, a tisztaság illatához és a csöndes zenéhez. Dekoráció terén a kulturális utalásokat a retró dizájn és a neonfények követik a rangsorban. //
Kapcsolódó cikkeink
Most először olcsóbbak a növényi alternatívák az állati eredetű élelmiszereknél Belgiumban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KPMG CEO Outlook 2025: Újratervezett bizalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Többet főznének az X- és Y-generációk tagjai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idei győztes sorrend: Grand Automotive East, Tesco Magyarország, Nestlé Hungária
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Bejgli, töltött káposzta és online csalások – a szaporodó kiberbűnözés miatt ez lehet sokaknak a karácsonyi menü
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >25 ezer csomag adomány jut el a rászoruló emberekhez a 2025-ös Adni Öröm! adománygyűjtő akció eredményeként
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
