Fény, hőmérséklet, dekoráció
A vevők számára ez a három a legfontosabb összetevője a kellemes bolti környezetnek, derült ki a Liberis pénzügyi szolgáltató 2019-es felméréséből, melyet a cég 1000 vásárló bevonásával végzett. A Retail Design World által közölt információk szerint a felmérés a boltválasztás szempontjait vizsgálva olyan komponensek fontosságát rangsorolta, mint a signage, a falak színe, az illat, a hőmérséklet, a zene, a világítás és a dekoráció.
A megkérdezettek 83%-a nyilatkozott úgy, hogy meglátogatna egy üzletet, ha az felújításon esett át, 41%-uk pedig nagyobb valószínűséggel visszatérő vásárlója is lenne egy ilyen boltnak.
A tanulmány azt is kimutatta, hogy a vásárlók vonzódnak a modern épületekhez, a letisztult, egyszerű feliratokhoz, a fehér falakhoz, a tisztaság illatához és a csöndes zenéhez. Dekoráció terén a kulturális utalásokat a retró dizájn és a neonfények követik a rangsorban. //
Kapcsolódó cikkeink
Költségtudatosság és tech-nyitottság – így utaznak külföldre a magyarok idén a Visa felmérése szerin
A magyarok 36%-a tervez külföldi nyaralást a közelgő szabadsága alatt,…
Tovább olvasom >Tízből kilenc fogyasztó már a mesterséges intelligenciára bízza az online keresést
A Bain & Company friss jelentése szerint a fogyasztók 80%-a…
Tovább olvasom >Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >