Fentről nézve szebb
A felsővezetők tipikusan ügyfélbarátabbnak gondolják saját cégüket, mint beosztottjaik – derül ki a Világgazdaság és az Ad Sidera csoport közös felméréséből.Az Ügyfélszolgálati Barométer, amely ágazati és hierarchiai
szinten is méri a partnerkapcsolatok minőségét a www.vg.hu/barometer webcímen
érhető el. A felmérés előzetes eredményei szerint főnökeikhez képest a
munkatársak inkább termékorientáltnak látják a cégüket, mintsem ügyfélbarátnak,
s minél magasabb vezetői szinttel vetjük össze a véleményüket, ez annál
igazabb.
Az ágazatok közül a legmagabiztosabbnak az FMCG szektorban
dolgozók tűnnek. Úgy vélik, a legjobbak között vannak az ügyfél-elégedettség és
-magatartások felmérése tekintetében, ám ezen adatokból alig továbbítanak valamit
az ügyfélszolgálatosokhoz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >