Fentről nézve szebb
A felsővezetők tipikusan ügyfélbarátabbnak gondolják saját cégüket, mint beosztottjaik – derül ki a Világgazdaság és az Ad Sidera csoport közös felméréséből.Az Ügyfélszolgálati Barométer, amely ágazati és hierarchiai
szinten is méri a partnerkapcsolatok minőségét a www.vg.hu/barometer webcímen
érhető el. A felmérés előzetes eredményei szerint főnökeikhez képest a
munkatársak inkább termékorientáltnak látják a cégüket, mintsem ügyfélbarátnak,
s minél magasabb vezetői szinttel vetjük össze a véleményüket, ez annál
igazabb.
Az ágazatok közül a legmagabiztosabbnak az FMCG szektorban
dolgozók tűnnek. Úgy vélik, a legjobbak között vannak az ügyfél-elégedettség és
-magatartások felmérése tekintetében, ám ezen adatokból alig továbbítanak valamit
az ügyfélszolgálatosokhoz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >