Fentről nézve szebb
A felsővezetők tipikusan ügyfélbarátabbnak gondolják saját cégüket, mint beosztottjaik – derül ki a Világgazdaság és az Ad Sidera csoport közös felméréséből.Az Ügyfélszolgálati Barométer, amely ágazati és hierarchiai
szinten is méri a partnerkapcsolatok minőségét a www.vg.hu/barometer webcímen
érhető el. A felmérés előzetes eredményei szerint főnökeikhez képest a
munkatársak inkább termékorientáltnak látják a cégüket, mintsem ügyfélbarátnak,
s minél magasabb vezetői szinttel vetjük össze a véleményüket, ez annál
igazabb.
Az ágazatok közül a legmagabiztosabbnak az FMCG szektorban
dolgozók tűnnek. Úgy vélik, a legjobbak között vannak az ügyfél-elégedettség és
-magatartások felmérése tekintetében, ám ezen adatokból alig továbbítanak valamit
az ügyfélszolgálatosokhoz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A vásárók kedvenc FMCG-márkái – YouGov Brand Footprint 2025
Az elemzés alapja a CRP (Consumer Reach Points) mutató, amely…
Tovább olvasom >Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >