Fentről nézve szebb
A felsővezetők tipikusan ügyfélbarátabbnak gondolják saját cégüket, mint beosztottjaik – derül ki a Világgazdaság és az Ad Sidera csoport közös felméréséből.Az Ügyfélszolgálati Barométer, amely ágazati és hierarchiai
szinten is méri a partnerkapcsolatok minőségét a www.vg.hu/barometer webcímen
érhető el. A felmérés előzetes eredményei szerint főnökeikhez képest a
munkatársak inkább termékorientáltnak látják a cégüket, mintsem ügyfélbarátnak,
s minél magasabb vezetői szinttel vetjük össze a véleményüket, ez annál
igazabb.
Az ágazatok közül a legmagabiztosabbnak az FMCG szektorban
dolgozók tűnnek. Úgy vélik, a legjobbak között vannak az ügyfél-elégedettség és
-magatartások felmérése tekintetében, ám ezen adatokból alig továbbítanak valamit
az ügyfélszolgálatosokhoz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
WHO: 50 százalékos drágulást sürgetnek a dohány, az alkohol és a cukros üdítők esetében
A következő tíz évben legalább 50 százalékkal kellene növelni a…
Tovább olvasom >Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban
Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban az S&P Global…
Tovább olvasom >Így változnak a gyógyszerárak: árkorlátozást vezetett be a kormány
Július 1-jétől életbe lépett a Nemzetgazdasági Minisztérium gyógyszerekre vonatkozó árkorlátozása,…
Tovább olvasom >