Fentről nézve szebb
A felsővezetők tipikusan ügyfélbarátabbnak gondolják saját cégüket, mint beosztottjaik – derül ki a Világgazdaság és az Ad Sidera csoport közös felméréséből.Az Ügyfélszolgálati Barométer, amely ágazati és hierarchiai
szinten is méri a partnerkapcsolatok minőségét a www.vg.hu/barometer webcímen
érhető el. A felmérés előzetes eredményei szerint főnökeikhez képest a
munkatársak inkább termékorientáltnak látják a cégüket, mintsem ügyfélbarátnak,
s minél magasabb vezetői szinttel vetjük össze a véleményüket, ez annál
igazabb.
Az ágazatok közül a legmagabiztosabbnak az FMCG szektorban
dolgozók tűnnek. Úgy vélik, a legjobbak között vannak az ügyfél-elégedettség és
-magatartások felmérése tekintetében, ám ezen adatokból alig továbbítanak valamit
az ügyfélszolgálatosokhoz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >