Fentarthatóbb csomagolásban a toalett-tisztítók
A toalett-tisztító flakonok új, globális csomagolási koncepciójával a Henkel hangsúlyozza a fenntartható csomagolás és a körforgásos gazdaság előmozdítása iránti elkötelezettségét. 2021 januárja óta minden flakon ebben az egységes formátumban kapható az üzletekben.
A toalett-tisztító gélek csomagolásában jelentősen megnőtt az újrahasznosított polietilén (PE) mennyisége (kivéve néhány speciális típusukat). Az általános toalett-tisztítók esetében, például a Bref márkánál elérte az 50 százalékot, a Pro Nature termékcsalád tisztítószerei esetében pedig akár a 75 százalékot is.
Az új csomagolási koncepció nemcsak több újrahasznosított műanyagot tartalmaz, hanem összességében véve kevesebb műanyagot is. Ez 11 százalékkal csökkenti a flakon súlyát. Ezzel a csomagolási innovációval a cég évente 480 ezer kilogramm új műanyagot takarít meg, mely évi 800 tonnával kevesebb CO2-nek felel meg. A kompakt flakonkialakításnak köszönhetően körülbelül 10 százalékkal több flakon fér el egy raklapon. //
Kapcsolódó cikkeink
A körforgásos gazdaságra fókuszál az SZTNH új, kkv-kat támogató kiadványa
Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb…
Tovább olvasom >Elkészült a Mondi varsói üzemének 90 millió eurós felújításával
A fenntartható csomagolás és papírgyártás globális vezetője, a Mondi, 90…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Aldi szalmonellával szennyezett hajdinalisztet hívott vissza a forgalomból
Az Aldi szalmonellával szennyezett Happy Harvest hajdinalisztet vonat ki a…
Tovább olvasom >Új AI alapú tervezőeszközzel segíti az amerikai kereskedőket az Alibaba
Az Alibaba International bevezette a kis- és középvállalkozások igényeire szabva…
Tovább olvasom >