Fentarthatóbb csomagolásban a toalett-tisztítók
A toalett-tisztító flakonok új, globális csomagolási koncepciójával a Henkel hangsúlyozza a fenntartható csomagolás és a körforgásos gazdaság előmozdítása iránti elkötelezettségét. 2021 januárja óta minden flakon ebben az egységes formátumban kapható az üzletekben.
A toalett-tisztító gélek csomagolásában jelentősen megnőtt az újrahasznosított polietilén (PE) mennyisége (kivéve néhány speciális típusukat). Az általános toalett-tisztítók esetében, például a Bref márkánál elérte az 50 százalékot, a Pro Nature termékcsalád tisztítószerei esetében pedig akár a 75 százalékot is.
Az új csomagolási koncepció nemcsak több újrahasznosított műanyagot tartalmaz, hanem összességében véve kevesebb műanyagot is. Ez 11 százalékkal csökkenti a flakon súlyát. Ezzel a csomagolási innovációval a cég évente 480 ezer kilogramm új műanyagot takarít meg, mely évi 800 tonnával kevesebb CO2-nek felel meg. A kompakt flakonkialakításnak köszönhetően körülbelül 10 százalékkal több flakon fér el egy raklapon. //
Kapcsolódó cikkeink
Hulladékból erőforrás: új életet kapnak a húsipar melléktermékei
A húsfeldolgozás során keletkező melléktermékek hosszú ideig hulladékként voltak kezelve,…
Tovább olvasom >146 millió eurót ruház be a Coca-Cola franciaországi üzemébe
A Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) 146 millió eurós beruházást jelentett…
Tovább olvasom >Új korszak a hajápolásban – Japán örökségre épít a megújult Syoss
2025-ben új fejezetet nyit a Syoss márka: a több mint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az AI lehet a fenntartható költségcsökkentés kulcsa
A növekvő költségek és a mind kiélezettebb verseny egyre komolyabb…
Tovább olvasom >