Fentarthatóbb csomagolásban a toalett-tisztítók
A toalett-tisztító flakonok új, globális csomagolási koncepciójával a Henkel hangsúlyozza a fenntartható csomagolás és a körforgásos gazdaság előmozdítása iránti elkötelezettségét. 2021 januárja óta minden flakon ebben az egységes formátumban kapható az üzletekben.
A toalett-tisztító gélek csomagolásában jelentősen megnőtt az újrahasznosított polietilén (PE) mennyisége (kivéve néhány speciális típusukat). Az általános toalett-tisztítók esetében, például a Bref márkánál elérte az 50 százalékot, a Pro Nature termékcsalád tisztítószerei esetében pedig akár a 75 százalékot is.
Az új csomagolási koncepció nemcsak több újrahasznosított műanyagot tartalmaz, hanem összességében véve kevesebb műanyagot is. Ez 11 százalékkal csökkenti a flakon súlyát. Ezzel a csomagolási innovációval a cég évente 480 ezer kilogramm új műanyagot takarít meg, mely évi 800 tonnával kevesebb CO2-nek felel meg. A kompakt flakonkialakításnak köszönhetően körülbelül 10 százalékkal több flakon fér el egy raklapon. //
Kapcsolódó cikkeink
30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Felelős csomagolás, fenntartható jövő
Az FMCG szektor csomagolásainak szerepe messze túlmutat a termékek védelmén…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nébih: a forgalmazó 30 grammos Whey protein csokoládé ízű tejsavófehérjét hívott vissza
Fémdarabkák lehetséges jelenléte miatt a Tízpróba Magyarország Kft. (Budaörs) visszahívta…
Tovább olvasom >A kézműves vagy a Temu jelző lesz a fa alatt? – felmérést készített a Meska magyar kézműves oldal
A Meska online kézműves piactér felmérése szerint az emberek közel…
Tovább olvasom >