Fentarthatóbb csomagolásban a toalett-tisztítók
A toalett-tisztító flakonok új, globális csomagolási koncepciójával a Henkel hangsúlyozza a fenntartható csomagolás és a körforgásos gazdaság előmozdítása iránti elkötelezettségét. 2021 januárja óta minden flakon ebben az egységes formátumban kapható az üzletekben.
A toalett-tisztító gélek csomagolásában jelentősen megnőtt az újrahasznosított polietilén (PE) mennyisége (kivéve néhány speciális típusukat). Az általános toalett-tisztítók esetében, például a Bref márkánál elérte az 50 százalékot, a Pro Nature termékcsalád tisztítószerei esetében pedig akár a 75 százalékot is.
Az új csomagolási koncepció nemcsak több újrahasznosított műanyagot tartalmaz, hanem összességében véve kevesebb műanyagot is. Ez 11 százalékkal csökkenti a flakon súlyát. Ezzel a csomagolási innovációval a cég évente 480 ezer kilogramm új műanyagot takarít meg, mely évi 800 tonnával kevesebb CO2-nek felel meg. A kompakt flakonkialakításnak köszönhetően körülbelül 10 százalékkal több flakon fér el egy raklapon. //
Kapcsolódó cikkeink
15 millió eurót invesztál spanyol kávégyárába a Nestlé
15 millió eurós beruházást jelentett be spanyolországi Girona gyárában a…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Papírba csomagolja a Sainsbury’s az avokádót
A januárban 77 üzletben elindult teszt során a Sainsbury’s saját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Történetének legnagyobb beruházását valósítja meg 9 milliárd forintból a BioTechUSA cégcsoport
Történetének legnagyobb beruházását valósítja meg 9 milliárd forintból a tisztán…
Tovább olvasom >Terjednek Németország vidéki területein az automata üzletkoncepciók
Németországban az okosboltok szcénája rohamtempóban fejlődik, és a vidéki területeken…
Tovább olvasom >