Fenntarthatósági jelentést adott ki a Borsodi

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 12. 03. 18:14

A Borsodi Sörgyár idén szeptemberben ismét megrendezte az immár hagyományos Our Imprint fenntarthatósági hónapot, valamint közzétette 2023-as fenntarthatósági jelentését.

A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.

A vállalat fenntarthatósági stratégiája két fő pillérre épül: az emberek jólétére és a bolygó védelmére. Ennek jegyében egészségnapokat szerveztek Bőcsön és Budapesten, ahol a résztvevők egészségügyi szűréseken vehettek részt. Továbbá közösségi takarítást is tartottak 70 kolléga részvételével, valamint online előadást szerveztek a vízgazdálkodás fontosságáról.

A Borsodi Sörgyár 2023-as fenntarthatósági jelentése szerint a cég éves nettó árbevétel elérte a 48,5 milliárd forintot, miközben a 479 munkavállalót foglalkoztatottak, akik átlagosan 11 évet töltöttek a vállalatnál. A fenntarthatósági célok jegyében a bőcsi gyárban egy 497 kW teljesítményű napelemes kiserőművet létesítettek. Emellett 2023-ban a hazai beszállítók aránya meghaladta a 85%-ot, erősítve a helyi közösségekkel való együttműködést és a fenntartható fejlődést.

A vállalat folytatja elkötelezettségét a felelős alkoholfogyasztás népszerűsítése mellett, továbbá bevezette az alkoholmentes Stella Artois 0.0%-ot és a Staropramen 0.0%-ot. //

Kapcsolódó cikkeink