Fenntarthatósági jelentés a Nestlé Hungáriától
A Nestlé Hungária kiadta első, a 2008-as naptári évre vonatkozó Fenntarthatósági és Közös Értékteremtés Jelentését. A táplálkozás és az egészséges életmód mellett a környezetvédelem is részét képezi a cég társadalmi szerepvállalás programjának.
A Közös Értékteremtés (Creating Shared Value) azt a szemléletet jelöli, amely áthatja a Nestlé egész működését a környezetvédelmi intézkedésektől kezdve a dolgozói elégedettségen és a partneri kapcsolatokon át egészen a fogyasztók tájékoztatásáig és egészségtudatos életmódra neveléséig.
E látásmód gyakorlati megvalósulásáról, a vállalat társadalmi felelősségvállalási tevékenységéről számol be a Nestlé Hungária Kft. első, a 2008-as eredményeket tartalmazó Fenntarthatósági és Közös Értékteremtés Jelentése.
A jelentésből kiderül például, hogy
– A Nestlé a felsővezetőkből Közös Értékteremtés Bizottságot hozott létre.
– A táplálkozás, egészség és életmód stratégiájának megvalósítására külön munkacsoportok működnek a vállalaton belül.
– 2008-ban a Nestlé táplálkozás, egészség és életmód fókuszú termékeinek aránya a fő termékkategóriák árbevételének a 73%-át tette ki.
– A Nestlé egészséges életmódot és helyes táplálkozást oktató, 10-12 éves gyerekeknek szóló Nutrikid programja 2003 óta legalább 200 ezer kisdiákhoz jutott el.
– 2008 év végére mind a Nestlé Táplálkozási Iránytű, mind az INBÉ (Irányadó Napi Beviteli Érték) megtalálható volt releváns termékkategóriák 100%-ának csomagolásán.
– Hároméves fejlesztési folyamat eredményeként a Nestlé szerencsi gyárában a tonnánkénti termékre vetített energiafelhasználás felére csökkent.
– A büki gyárban egy új vegyszer alkalmazásával 85%-kal csökkent a szennyvíz foszfortartalma.
– A Nestlé rendszeresen együttműködik többek között az Országos Élelmezés- és Táplálkozástudományi Intézettel (OÉTI) és az Országos Egészségfejlesztési Intézettel (OEFI).
– 2008-ban a Nestlé a Vöröskereszttel együttműködésben létrehozta a Vöröskereszt-Nestlé Alapot a 0-18 éves korú gyerekek és fiatalok gyógykezeléssel kapcsolatos kiadásainak támogatására – tartalmazza a vállalat sajtóközleménye.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >Nyárzáró kedvezménnyel búcsúztatja a szezont a Rossmann
A Rossmann különleges kedvezménnyel zárja a nyarat: 2025. augusztus 11–17.…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt a Waberer’s csoport nyeresége a második negyedévben
A Waberer’s csoport árbevétele a második negyedévben 7,2 százalékkal 203…
Tovább olvasom >