Fenntarthatósági elit klubban a Henkel
A Henkel fenntarthatóság terén nyújtott teljesítményét idén számos nemzetközi index is elismerte például Franciaországban, Olaszországban, Angliában és az Egyesült Államokban. A Henkel szerepel a Dow Jones Fenntarthatósági Indexben (DJSI World), illetve immár tizenöt éve megszakítás nélkül részese az FTSE4Good etikai indexének, valamint az Ethibel Sustainability Indices, az Euronext Vigeo Eiris Indices és a Global Equity ECPI Indices rangsorában is megtalálható.
Ismétlődő elismerés a hitelminősítőktől és a tőkepiacoktól
Az S&P Dow Jones Indices és RobecoSAM svájci hitelminősítő bejelentette a 2016. évi közös fenntarthatósági értékelésük eredményét. A besorolás alapját hosszú távú gazdasági, környezetvédelmi és társadalmi követelmények, valamint olyan témakörök képezik, mint a vállalatirányítás, kockázatkezelés, márkaimidzs, az erőforrások felhasználásának hatékonysága, az értéklánc minősége, és a munkaerő kezelésére vonatkozó gyakorlatok. A világ 2500 legnagyobb vállalatának mindössze 10 százaléka kerül be a DJSI World indexbe.
„Ezek a remek eredmények is jól tükrözik, hogy jó uton járunk a 2030-ra vonatkozó, ambiciózus fenntarthatósági stratégiánk megvalósításában. Több értéket termelünk ügyfeleink és fogyasztóink, a működési területeinken lévő közösségek és a vállalat számára egyaránt, úgy, hogy közben kisebb ökölógiai lábyomot hagyunk magunk után” – mondta Uwe Bergmann, a Henkel fenntarthatósági menedzsment vezetője.
Célcsoporton alapuló fenntarthatósági kommunikáció
A Henkel nemcsak a fenntartható működés, hanem a fenntarthatósággal kapcsolatos kommunikáció terén is vezető szerepet tölt be: a német vállalati szférában az elsők között – 1992-ben – hozta nyilvánosságra éves fenntarthatósági jelentését. Idén már a vállalat 25. fenntarthatósági jelentése készült el. A Henkel vállalati weboldalának fenntarthatósággal foglalkozó része az első helyet szerezte meg a 75 német vállalatot összehasonlító NetFederation 2016-os Corporate Social Responsibility (CSR) Benchmark (Vállalati Társadalmi Felelősségvállalási Index) összevetésben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >Labubu-láz: közel 400%-os profitnövekedéssel száguld a Pop Mart – már a Mattelt és a Sanriót is előzi
A „csúnya-aranyos” Labubu-figurák köré épített őrület, a vakdobozos értékesítés és…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >