Fenntarthatósági díjat kapott a COOP
Rangos, nemzetközi Global Sustainability Leadership Awards elismerést nyert el nemrégiben a COOP, amelyet október végén hirdettek ki Dubaiban a Word Sustainability Congress eseményen. A díjat Magyarországon ünnepélyes keretek között, a CO-OP Hungary Zrt. múlt hét keddi igazgatósági ülésén adta át az üzletlánc számára a Word Sustainability Congress hazai partnere, a BrandTrend. A fenntarthatóság nem divatos újdonság a COOP számára, hiszen működését az elmúlt évtizedek során mindig az a hosszú távú gondolkodás jellemezte, amely egyaránt jelenti a vállalat környezeti, gazdasági és társadalmi felelősségvállalását.
Pekó László (jobbra) átveszi az elismerést
Rangos, nemzetközi díjat, Global Sustainability Leadership Awards elismerést kapott a közelmúltban a COOP, Dubaiban. Az üzletlánc múlt hét kedden, a CO-OP Hungary Zrt. igazgatósági ülésén ünnepélyes keretek között vehette át a díjat, amelyet egy adott régióban olyan jelentős szerepet játszó vállalatok kaphatnak meg, akik munkájukkal hozzátesznek a fenntarthatóság szemléletének terjedéséhez. Az elismerést a Word Sustainability Congress (Fenntarthatósági Világkongresszus), egy nemzetközi szakmai szervezet gondozza, ezzel honorálva a világszerte kifejlesztett legjobb fenntarthatósági gyakorlatokat.
Idén Dubaiban több mint 20 kategóriában adták át a Global Sustainability Leadership Awards elismerést. A díjat olyan komoly nagyvállalatok kapták meg, mint a Coca-Cola, a Huawei, a Dubai Airport, vagy a Telenor.
Az elismerést a World Sustainability Congress magyarországi és ausztriai partnereként, a BrandTrend tulajdonosai, dr. Trunk Zsuzsanna és Kőszegi András adták át az üzletláncnak Magyarországon. Kőszegi András elmondta: „a fenntarthatóság, amelyet ez a díj is elismer, a COOP esetében nem egy divatos, új dolog, hanem az üzletlánc több évtizedes tevékenységének alapvető eleme. Azok az értékek, amelyeket ma a fenntarthatóság címén díjaznak, már a kezdetektől ott voltak a COOP mindennapjaiban, a fenntarthatóság szinte bele van írva a vállalat DNS-ébe. Az üzletlánc ügynökségével, a SKY Csoporttal közösen készített pályázatban ezt sikerült megmutatnunk, és ezt ismerte el a Global Sustainability Leadership Award odaítélésekor a zsűri” – tette hozzá.
„Büszkék vagyunk arra, hogy ezt a rangos díjat mi is Magyarországra hoztuk” – mondta el a díj átvételekor Pekó László. A CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának elnöke kifejtette: „mindennapi munkánkban elsősorban vásárlóinknak, munkatársainknak és szűkebb környezetünknek célunk megfelelni, de természetesen jól eső érzés, ha munkánkat elismerik, ezek a szakmai díjak jó visszaigazolást adnak arról, hogy jó úton járunk.” Az elnök emlékeztetett: „az üzletlánc számára igazán sikeres volt ez az év, hiszen a Coop Rally Magyar Termék Nagydíjat nyert, ezen felül pedig a társaság ismét megkapta a MagyarBrands Díjat, valamint a kereskedelemben végzett munkájuk elismeréseként több munkatársunk személyi kitüntetésben is részesült.”
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >860 milliárdos árbevételt ért el 2024-ben a Coop
Mintegy 4 százalékos növekedésnek köszönhetően 860 milliárd forintos árbevételt ért…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >További cikkeink
A gyártástól az üzletekig az SAP megoldására fűzi fel ékszereit a Pandora
A technológia által kínált legjobb lehetőségeket szeretné használni üzlete fellendítésére…
Tovább olvasom >Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >