Fenntarthatósági díjat kapott a COOP
Rangos, nemzetközi Global Sustainability Leadership Awards elismerést nyert el nemrégiben a COOP, amelyet október végén hirdettek ki Dubaiban a Word Sustainability Congress eseményen. A díjat Magyarországon ünnepélyes keretek között, a CO-OP Hungary Zrt. múlt hét keddi igazgatósági ülésén adta át az üzletlánc számára a Word Sustainability Congress hazai partnere, a BrandTrend. A fenntarthatóság nem divatos újdonság a COOP számára, hiszen működését az elmúlt évtizedek során mindig az a hosszú távú gondolkodás jellemezte, amely egyaránt jelenti a vállalat környezeti, gazdasági és társadalmi felelősségvállalását.
Pekó László (jobbra) átveszi az elismerést
Rangos, nemzetközi díjat, Global Sustainability Leadership Awards elismerést kapott a közelmúltban a COOP, Dubaiban. Az üzletlánc múlt hét kedden, a CO-OP Hungary Zrt. igazgatósági ülésén ünnepélyes keretek között vehette át a díjat, amelyet egy adott régióban olyan jelentős szerepet játszó vállalatok kaphatnak meg, akik munkájukkal hozzátesznek a fenntarthatóság szemléletének terjedéséhez. Az elismerést a Word Sustainability Congress (Fenntarthatósági Világkongresszus), egy nemzetközi szakmai szervezet gondozza, ezzel honorálva a világszerte kifejlesztett legjobb fenntarthatósági gyakorlatokat.
Idén Dubaiban több mint 20 kategóriában adták át a Global Sustainability Leadership Awards elismerést. A díjat olyan komoly nagyvállalatok kapták meg, mint a Coca-Cola, a Huawei, a Dubai Airport, vagy a Telenor.
Az elismerést a World Sustainability Congress magyarországi és ausztriai partnereként, a BrandTrend tulajdonosai, dr. Trunk Zsuzsanna és Kőszegi András adták át az üzletláncnak Magyarországon. Kőszegi András elmondta: „a fenntarthatóság, amelyet ez a díj is elismer, a COOP esetében nem egy divatos, új dolog, hanem az üzletlánc több évtizedes tevékenységének alapvető eleme. Azok az értékek, amelyeket ma a fenntarthatóság címén díjaznak, már a kezdetektől ott voltak a COOP mindennapjaiban, a fenntarthatóság szinte bele van írva a vállalat DNS-ébe. Az üzletlánc ügynökségével, a SKY Csoporttal közösen készített pályázatban ezt sikerült megmutatnunk, és ezt ismerte el a Global Sustainability Leadership Award odaítélésekor a zsűri” – tette hozzá.
„Büszkék vagyunk arra, hogy ezt a rangos díjat mi is Magyarországra hoztuk” – mondta el a díj átvételekor Pekó László. A CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának elnöke kifejtette: „mindennapi munkánkban elsősorban vásárlóinknak, munkatársainknak és szűkebb környezetünknek célunk megfelelni, de természetesen jól eső érzés, ha munkánkat elismerik, ezek a szakmai díjak jó visszaigazolást adnak arról, hogy jó úton járunk.” Az elnök emlékeztetett: „az üzletlánc számára igazán sikeres volt ez az év, hiszen a Coop Rally Magyar Termék Nagydíjat nyert, ezen felül pedig a társaság ismét megkapta a MagyarBrands Díjat, valamint a kereskedelemben végzett munkájuk elismeréseként több munkatársunk személyi kitüntetésben is részesült.”
Kapcsolódó cikkeink
35 üzletet vásárolt a Salling Group a Coop Denmarktól
A Salling Group 35 üzletet – köztük 25 365discount üzletet,…
Tovább olvasom >Csökkenti non-food kínálatát az Aldi Svájcban
Jelentősen átalakítja üzleteinek belső elrendezését az Aldi Svájcban. A diszkont…
Tovább olvasom >Véget ért a XVIII. Coop Rally
Hajdúszoboszlón zárult az idei Coop Rally – Az idén 18.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >