Fenntarthatósági címkét vezet be az Amazon Belgiumban és Svédországban
Az Amazon Belgiumra és Svédországra is kiterjeszti „Climate Pledge Friendly” programját, hogy megkönnyítse a vásárlóknak a fenntartható termékek megtalálását és azt, hogy azokat válasszák.
A program keretében egy levél formájú, zöld címke jelöli azokat a termékeket, amelyek legalább egy fenntartható jellemzővel rendelkeznek. A belga webshopban ezek a termékek külön menüpontban is megjelennek, hasonlóan a helyi termékekhez a „Belgium márkái” válogatásban – számolt be a Retail Detail.
Eva Faict, az Amazon Belgiumért felelős országmenedzsere elmondta, hogy a vállalat 2024-re vonatkozóan meghatározott egyik legfontosabb célja a fenntartható vásárlás elősegítése volt.
Egy OnePoll által végzett felmérés szerint a belga fogyasztók 70%-a szeretne fenntarthatóbban vásárolni, de 56%-uk nem könnyen találja meg az ehhez szükséges termékeket, illetve nem könnyen tudja őket megkülönböztetni a kevésbé fenntarthatóktól. Online vásárlás közben csak 11% érti teljes mértékben egy termék környezeti hatását, míg 55% azt szeretné, ha a kereskedők segítenék őket a fenntarthatóbb választásokban.
Az Amazon Climate Pledge Friendly programja több mint 70.000 termékkel indul Belgiumban, amelyek például újrahasznosított anyagokból készültek, vagy energiahatékonyabbak. Az Amazon célja, hogy 2040-re – tíz évvel a Párizsi klímaegyezményben meghatározott határidő előtt – elérje a „nettó zérót” a kibocsátás terén.
Kapcsolódó cikkeink
Több száz oldalas jelentés készült a világ jövőjéről
Több száz oldalas tudományos jelentés készült a világ jövőjéről, amelyből…
Tovább olvasom >Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
Okos megoldásokkal a cégek csökkenthetik a hulladék mennyiségét, mérsékelhetik ökolábnyomukat,…
Tovább olvasom >Legyen a fenntarthatóság könnyen elérhető bónusz
A vásárlók belefáradtak a fenntarthatóságra való törekvésbe – véli Lenneke…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több száz oldalas jelentés készült a világ jövőjéről
Több száz oldalas tudományos jelentés készült a világ jövőjéről, amelyből…
Tovább olvasom >A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
Okos megoldásokkal a cégek csökkenthetik a hulladék mennyiségét, mérsékelhetik ökolábnyomukat,…
Tovább olvasom >