Fenntarthatósági címkét vezet be az Amazon Belgiumban és Svédországban
Az Amazon Belgiumra és Svédországra is kiterjeszti „Climate Pledge Friendly” programját, hogy megkönnyítse a vásárlóknak a fenntartható termékek megtalálását és azt, hogy azokat válasszák.
A program keretében egy levél formájú, zöld címke jelöli azokat a termékeket, amelyek legalább egy fenntartható jellemzővel rendelkeznek. A belga webshopban ezek a termékek külön menüpontban is megjelennek, hasonlóan a helyi termékekhez a „Belgium márkái” válogatásban – számolt be a Retail Detail.
Eva Faict, az Amazon Belgiumért felelős országmenedzsere elmondta, hogy a vállalat 2024-re vonatkozóan meghatározott egyik legfontosabb célja a fenntartható vásárlás elősegítése volt.
Egy OnePoll által végzett felmérés szerint a belga fogyasztók 70%-a szeretne fenntarthatóbban vásárolni, de 56%-uk nem könnyen találja meg az ehhez szükséges termékeket, illetve nem könnyen tudja őket megkülönböztetni a kevésbé fenntarthatóktól. Online vásárlás közben csak 11% érti teljes mértékben egy termék környezeti hatását, míg 55% azt szeretné, ha a kereskedők segítenék őket a fenntarthatóbb választásokban.
Az Amazon Climate Pledge Friendly programja több mint 70.000 termékkel indul Belgiumban, amelyek például újrahasznosított anyagokból készültek, vagy energiahatékonyabbak. Az Amazon célja, hogy 2040-re – tíz évvel a Párizsi klímaegyezményben meghatározott határidő előtt – elérje a „nettó zérót” a kibocsátás terén.
Kapcsolódó cikkeink
Az idén kulcstrend lesz az AI és a fenntarthatóság
2025 izgalmas évnek ígérkezik, már ami a fogyasztói trendeket illeti.…
Tovább olvasom >Fenntarthatóan a földtől az asztalig
Nem kisebb vállalást tett globálisan a Nestlé 2025-re, minthogy alapvető…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági fordulat előtt a logisztikai szektor
– Az ESG-elvárások ma már a logisztikai szereplőkre is komoly…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >