Fenntarthatóbbá lett az Unilever Radox és Dove termékcsaládja
Az Unilever 7,2 millió font beruházásával növelte a Dove és a Radox testápolási márkák fenntarthatóságát az Egyesült Királyságban.
Az FMCG-óriás 4 millió fontot költ a növényi alapúvá alakított Dove testápoló népszerűsítésére.
A 13 termékből álló termékcsalád új formulája „három bőrkondicionáló és gyengéd bőrtisztító egyedülálló keveréke” – közölte az Unilever. A terméket a PETA hivatalosan cruelty-free (állatkísérlet-mentes) és vegán terméknek minősítette.
A változtatás célja, hogy megszólítsa a brit fogyasztóknak azt a 85%-át, akik fontosnak tartják, hogy a testápolási termékek piacra kerülését gyakran kegyetlen állatkísérletek előzzék meg.
A Dove kínálatában emellett egy új termék, egy hipoallergén testápolót is megjelent – miután az InSites Consulting tavalyi felmérése szerint tízből kilenc nő állította, hogy bőre száraz, és 47%-uk „kevésbé érzi magát szépnek és magabiztosnak emiatt”.
Az Unilever a Radox tusfürdő flakonját is átalakította: a kupakot a flakon könnyebb újratölthetősége érdekében a csomagolás aljáról a tetejére helyezte át. Emellett az új flakon 50%-ban újrahasznosított műanyagból készül, ami révén az Unilever állítása szerint 450 tonnányi új műanyagot vonnak ki a hulladékáramból.
A Radox emellett három lágy műanyag tasakban lévő utántöltővel is kiegészül, amely – mint azt az Unilever elmondta – a hagyományos flakonhoz képest 74%-kal kevesebb műanyag használatát teszi szükségessé.
A Feel Awake, Feel Refreshed és Feel Uplifted 500ml-es utántöltők április 24-én kerülnek az Egyesült Királyságban a polcokra, az újratervezett, „továbbfejlesztett illatokat” tartalmazó flakonokkal együtt.
A Radox „utóbbi 10 évben legnagyobb megújulásaként” beharangozott flakonok és utántöltők fejlesztése 2019-ben kezdődött a vállalat öntőformákba és a gyártókapacitásba fektetett „több millió fontos beruházásának” részeként.
„Azt akartuk, hogy a Radox legyen a legfenntarthatóbb belépő szintű tusfürdő, és most mi vagyunk az első olyan márka a kategóriában, amely 50%-ban PCR műanyagot használ”
– mondta az Unilever UK/I testápolási üzletág igazgatója, Chris Barron.
Kapcsolódó cikkeink
Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >Versenyhatósági iránymutatás a divat- és textilipar számára a fenntarthatósági és környezetbarát jelölésekkel kapcsolatban
Tanácsokat nyújtott nyílt levélben a világ fogyasztóvédelmi hatóságait tömörítő nemzetközi…
Tovább olvasom >Publikálta fenntarthatósági jelentését az OPUS GLOBAL Nyrt.
Immár harmadik fenntarthatósági jelentését tette közzé az OPUS GLOBAL Nyrt.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >