Fenntarthatóbbá lett az Unilever Radox és Dove termékcsaládja
Az Unilever 7,2 millió font beruházásával növelte a Dove és a Radox testápolási márkák fenntarthatóságát az Egyesült Királyságban.
Az FMCG-óriás 4 millió fontot költ a növényi alapúvá alakított Dove testápoló népszerűsítésére.
A 13 termékből álló termékcsalád új formulája „három bőrkondicionáló és gyengéd bőrtisztító egyedülálló keveréke” – közölte az Unilever. A terméket a PETA hivatalosan cruelty-free (állatkísérlet-mentes) és vegán terméknek minősítette.
A változtatás célja, hogy megszólítsa a brit fogyasztóknak azt a 85%-át, akik fontosnak tartják, hogy a testápolási termékek piacra kerülését gyakran kegyetlen állatkísérletek előzzék meg.
A Dove kínálatában emellett egy új termék, egy hipoallergén testápolót is megjelent – miután az InSites Consulting tavalyi felmérése szerint tízből kilenc nő állította, hogy bőre száraz, és 47%-uk „kevésbé érzi magát szépnek és magabiztosnak emiatt”.
Az Unilever a Radox tusfürdő flakonját is átalakította: a kupakot a flakon könnyebb újratölthetősége érdekében a csomagolás aljáról a tetejére helyezte át. Emellett az új flakon 50%-ban újrahasznosított műanyagból készül, ami révén az Unilever állítása szerint 450 tonnányi új műanyagot vonnak ki a hulladékáramból.
A Radox emellett három lágy műanyag tasakban lévő utántöltővel is kiegészül, amely – mint azt az Unilever elmondta – a hagyományos flakonhoz képest 74%-kal kevesebb műanyag használatát teszi szükségessé.
A Feel Awake, Feel Refreshed és Feel Uplifted 500ml-es utántöltők április 24-én kerülnek az Egyesült Királyságban a polcokra, az újratervezett, „továbbfejlesztett illatokat” tartalmazó flakonokkal együtt.
A Radox „utóbbi 10 évben legnagyobb megújulásaként” beharangozott flakonok és utántöltők fejlesztése 2019-ben kezdődött a vállalat öntőformákba és a gyártókapacitásba fektetett „több millió fontos beruházásának” részeként.
„Azt akartuk, hogy a Radox legyen a legfenntarthatóbb belépő szintű tusfürdő, és most mi vagyunk az első olyan márka a kategóriában, amely 50%-ban PCR műanyagot használ”
– mondta az Unilever UK/I testápolási üzletág igazgatója, Chris Barron.
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >