Fenntartható weboldal az Auchantól
A hipermarket lánc harmadik weboldala a fenntartható fejlődésre koncentrál, az áruház fejlesztéseinek bemutatása mellett gyakorlati tanácsokkal.
A hiperárak.hu és saját vállalati weboldala mellett újabb honlapot indított az Auchan. A fenntartható fejlődés kérdésére koncentráló www.tudatauchan.hu weboldal bemutatkozását stílusosan a Föld Napjára, azaz április 22-re időzítette az áruházlánc.
A honlap elsősorban a vállalat saját fenntartható tevékenységért tett erőfeszítéseit mutatja be. Az Auchan energiafogyasztást csökkentő és hulladékgazdálkodási kezdeményezései mellett bemutatásra kerül a cég munkáltatói gyakorlata, valamint társadalmi felelősségvállalási projektjei. Az üzletlánc hírei mellett az olvasókat gyakorlati tanácsok igyekeznek eligazítani a fenntarthatóság és a környezetvédelem témájában.
"Egyre több vásárló számára fontos, hogy a fenntarthatóság iránt elkötelezett hipermarketben vásároljon, hiszen maga is takarékoskodik az energiával és szelektíven gyűjti a hulladékot. A weblappal számukra kívánunk hasznos információkkal szolgálni, és reméljük, hogy bővíteni tudjuk a környezettudatos vásárlók körét" – mondta el Jean-Paul Filliat, az Auchan vezérigazgatója az új honlapról.
A honlapot, akárcsak az Auchan két korábban létrehozott website-ját, a Neo Interactive Kft. fejlesztette és üzemelteti – írja a marketinginfo.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >