Fenntartható vizespalackok az Esselungától
Fenntartható, azaz 50%-ban újrahasznosított PET-palackokból készült vizesflakonokban árulja Dolomiti saját márkás vizét az Esselunga.
A kiskereskedő a kezdeményezés részeként kék és zöld színű flakonjait átlátszóra cserélte. Az Esselunga minden évben 80 millió palack vizet ad el. Az, hogy most átálltak fenntartható palackra, évente 1000 tonna szűz PET-palackkal kevesebb felhasználást jelent.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Van egy szkepszis a fenntarthatóság terén
A Capgemini Kutatóintézet 2024-es felmérése szerint a vállalatok fenntarthatóság terén…
Tovább olvasom >Sikeres konzorciumi projektet zárt a Mol és a Pannon Egyetem
Sikeres konzorciumi projektet zárt a Mol és a Pannon Egyetem,…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >