Fenntartható vizespalackok az Esselungától
Fenntartható, azaz 50%-ban újrahasznosított PET-palackokból készült vizesflakonokban árulja Dolomiti saját márkás vizét az Esselunga.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/06/esselunga-intoduces-sustainable-water-bottles-300x174.jpg)
Átlátszó és fenntartható
A kiskereskedő a kezdeményezés részeként kék és zöld színű flakonjait átlátszóra cserélte. Az Esselunga minden évben 80 millió palack vizet ad el. Az, hogy most átálltak fenntartható palackra, évente 1000 tonna szűz PET-palackkal kevesebb felhasználást jelent.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A kör bezárul: már a boltokban a bizonyíték, hogy a visszaváltott Szentkirályi-palackokból is újra palackok lesznek
Az újrahasznosítható anyagok begyűjtése és újrahasznosítása új szemléletet honosít meg…
Tovább olvasom >Az olasz fogyasztóknak fontosabb a kényelem, mint az ár
Az Altroconsumo olasz fogyasztóvédelmi szervezet felmérése szerint a szupermarket vásárlók…
Tovább olvasom >Van egy szkepszis a fenntarthatóság terén
A Capgemini Kutatóintézet 2024-es felmérése szerint a vállalatok fenntarthatóság terén…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >