Fenntartható vizespalackok az Esselungától
Fenntartható, azaz 50%-ban újrahasznosított PET-palackokból készült vizesflakonokban árulja Dolomiti saját márkás vizét az Esselunga.

Átlátszó és fenntartható
A kiskereskedő a kezdeményezés részeként kék és zöld színű flakonjait átlátszóra cserélte. Az Esselunga minden évben 80 millió palack vizet ad el. Az, hogy most átálltak fenntartható palackra, évente 1000 tonna szűz PET-palackkal kevesebb felhasználást jelent.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >MOHU: több mint kétmilliárd PET-palackot, fémdobozt és üveget váltottak vissza az indulás óta a REpont rendszerén keresztül
Több mint kétmilliárd PET-palackot, fémdobozt és üveget váltottak vissza a…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI-elemzés: Erősödő vendégforgalom
2025 első félévében a turisztikai szálláshelyeken közel 8,2 millió vendég…
Tovább olvasom >Eltérően értelmezi a versenyhivatal vizsgálatainak eredményeit a kereskedelmi szövetség és a versenyhatóság
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) szerint a Gazdasági Versenyhivatal (GVH)…
Tovább olvasom >Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >