Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az élelmiszer-melléktermékek felhasználására összpontosít. A márka olyan eddig háttérbe szorult alapanyagokat hasznosít, mint a zabkorpa és a tofu- és szójatejgyártásból származó okara, amelyekből tápláló és sokoldalú élelmiszereket készít. A Coop állítása szerint a svájci kiskereskedők körében ez az első ilyen kezdeményezés.
A termékcsalád jelenleg biookarát tartalmaz, de hamarosan a csokoládégyártás melléktermékekből készült tej- és étcsokoládé is elérhető lesz.
A bevezetés alkalmából a Coop éttermei március első hetében sörfőzési mellékterméket használó vegán bolognait kínál. A projektben szintén részt vevő Betty Bossi könyvkiadó pedig receptekkel segíti a fenntartható termékfejlesztést.
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
A HoReCába menekülnek
A vendéglátásban Németországban is hiányzik a szakképzett munkaerő, sőt, már…
Tovább olvasom >Újra a csúcson a nemzetközi turizmus
Év elején kiderült, hogy 2024 új rekordéve volt a hazai…
Tovább olvasom >Felpörgetve
Az energiaitalok piaca sikeres évet zárt 2024-ben, miközben egyre szélesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Évszázados kaland életre keltve – 20. évfordulóját ünnepli idén az Unicum Ház
20 évvel ezelőtt nyitotta meg kapuit az Unicum Ház, amely…
Tovább olvasom >Százezrével vásároljuk a speciális élelmiszereket
Intelligens keresőt vezet be a Kifli.hu a speciális étrendet követők…
Tovább olvasom >30 kategóriában ezer háztartási termékre lesz érvényes az árréscsökkentés
Harminc kategóriában mintegy ezer háztartási termékre lesz érvényes az árréscsökkentés…
Tovább olvasom >