Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az élelmiszer-melléktermékek felhasználására összpontosít. A márka olyan eddig háttérbe szorult alapanyagokat hasznosít, mint a zabkorpa és a tofu- és szójatejgyártásból származó okara, amelyekből tápláló és sokoldalú élelmiszereket készít. A Coop állítása szerint a svájci kiskereskedők körében ez az első ilyen kezdeményezés.
A termékcsalád jelenleg biookarát tartalmaz, de hamarosan a csokoládégyártás melléktermékekből készült tej- és étcsokoládé is elérhető lesz.
A bevezetés alkalmából a Coop éttermei március első hetében sörfőzési mellékterméket használó vegán bolognait kínál. A projektben szintén részt vevő Betty Bossi könyvkiadó pedig receptekkel segíti a fenntartható termékfejlesztést.
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI segítheti a svájci Lidl klímasemlegességi törekvését
A Lidl mesterséges intelligenciával támogatott eszközt tesztel Svájcban, amely lehetővé…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszahívja az irodába dolgozóit a Starbucks
Szigorítja a Starbucks a hibrid munkavégzés szabályait: októbertől a vállalat…
Tovább olvasom >Fojtott tempóban: a cégvilág még zsugorodik, de lassul a visszaesés
A hazai cégek száma továbbra is csökken, de a visszaesés…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: több mint 1,5 éve folyamatosan nő a fizetések vásárlóereje
Brüsszel hosszú ideje elhibázott gazdaságpolitikát folytat, a háborút támogatja a…
Tovább olvasom >