Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az élelmiszer-melléktermékek felhasználására összpontosít. A márka olyan eddig háttérbe szorult alapanyagokat hasznosít, mint a zabkorpa és a tofu- és szójatejgyártásból származó okara, amelyekből tápláló és sokoldalú élelmiszereket készít. A Coop állítása szerint a svájci kiskereskedők körében ez az első ilyen kezdeményezés.
A termékcsalád jelenleg biookarát tartalmaz, de hamarosan a csokoládégyártás melléktermékekből készült tej- és étcsokoládé is elérhető lesz.
A bevezetés alkalmából a Coop éttermei március első hetében sörfőzési mellékterméket használó vegán bolognait kínál. A projektben szintén részt vevő Betty Bossi könyvkiadó pedig receptekkel segíti a fenntartható termékfejlesztést.
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Megújult az Albert Heijn személyes higiéniai márkája
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ünnepi vásárlási roham: Másodpercek alatt frissülnek az árak a hazai üzletekben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntartható mosószert vezet be a dm-drogerie markt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan kerülhetőek el az online vásárlás bosszúságai?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az ár kevés, promó és re(in)nováció viszi fel a gépet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A kkv szektornak szóló kedvezményes hitelprogram a nagyvállalatok helyzetén is javít
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
