Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az élelmiszer-melléktermékek felhasználására összpontosít. A márka olyan eddig háttérbe szorult alapanyagokat hasznosít, mint a zabkorpa és a tofu- és szójatejgyártásból származó okara, amelyekből tápláló és sokoldalú élelmiszereket készít. A Coop állítása szerint a svájci kiskereskedők körében ez az első ilyen kezdeményezés.
A termékcsalád jelenleg biookarát tartalmaz, de hamarosan a csokoládégyártás melléktermékekből készült tej- és étcsokoládé is elérhető lesz.
A bevezetés alkalmából a Coop éttermei március első hetében sörfőzési mellékterméket használó vegán bolognait kínál. A projektben szintén részt vevő Betty Bossi könyvkiadó pedig receptekkel segíti a fenntartható termékfejlesztést.
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
A fehérjére fókuszál a Kroger új saját márkája
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az első 100 nap, akár 70% kedvezmény – és 16,6 tonna megmentett élelmiszer!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új élelmiszer saját márkát indított az Amazon az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért a hazait vedd? Import vs. hazai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lassulni látszik a Temu és a Shein növekedése Európában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Olcsó ünnepi menüvel készül a Hálaadásra az Aldi az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
