Fenntartható saját márkás narancslevet kínál a Rewe és a Penny
A német Rewe Csoport a 2025-re kitűzött határidőnél korábban átállt a fenntartható forrásból származó saját márkás narancslé értékesítésére. Következésképpen a Németországban működő mintegy 5800 Rewe és Penny üzletben kapható saját márkás narancslé és szörp megszerezte a Fairtrade, a Rainforest Alliance, illetve organikus minősítést, amire a cégcsoport még 2018-ban tett vállalást.
A Rewe Csoport évek óta azon dolgozik, hogy a narancstermesztők élet- és munkakörülményeit javítsa, ezért tagja a European Fruit Juice Platformnak is.
Tavaly tavasszal vezette be első Fairtrade tanúsítvánnyal rendelkező narancsleveit a Penny hálózatban Paradiso márkanév alatt, a Rewe üzletekben pedig REWE Beste Wahl (azaz legjobb ajánlat) formájában.
A gyümölcsléhez felhasznált narancs egy visszakövethető brazíliai ellátási láncból származik.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >DRS-rendszer Magyarországon: tanácsok a sikeres visszaváltáshoz
2024. január 1-jén indult el Magyarországon a DRS (Deposit Return…
Tovább olvasom >Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >