Fenntartható saját márkás narancslevet kínál a Rewe és a Penny
A német Rewe Csoport a 2025-re kitűzött határidőnél korábban átállt a fenntartható forrásból származó saját márkás narancslé értékesítésére. Következésképpen a Németországban működő mintegy 5800 Rewe és Penny üzletben kapható saját márkás narancslé és szörp megszerezte a Fairtrade, a Rainforest Alliance, illetve organikus minősítést, amire a cégcsoport még 2018-ban tett vállalást.
A Rewe Csoport évek óta azon dolgozik, hogy a narancstermesztők élet- és munkakörülményeit javítsa, ezért tagja a European Fruit Juice Platformnak is.
Tavaly tavasszal vezette be első Fairtrade tanúsítvánnyal rendelkező narancsleveit a Penny hálózatban Paradiso márkanév alatt, a Rewe üzletekben pedig REWE Beste Wahl (azaz legjobb ajánlat) formájában.
A gyümölcsléhez felhasznált narancs egy visszakövethető brazíliai ellátási láncból származik.
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a személyi higiéniában, az inkontinenciakezelés területén
Napjainkban az egészségtudatosság erősödésével egyre nagyobb figyelmet kap a személyi…
Tovább olvasom >4,8%-kal kevesebb energiafogyasztás, 90% hazai forrás az élelmiszereknél – a SPAR új fenntarthatósági mérlege
A SPAR Magyarország 2024-ben is jelentős előrelépéseket tett a fenntartható…
Tovább olvasom >Már nem elég beszélni róla: hét kiemelt fenntarthatósági téma szerepel a magyar vállalatok napirendjén
A jelentéstétel nemcsak jogi kötelezettséggel, hanem stratégiai előnnyel is jár…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb akvizícióra készül a Lidl és Kaufland tulajdonosa
A Schwarz Csoport gyártóvállalata, a Schwarz Produktion bejelentette, hogy felvásárolja…
Tovább olvasom >Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >59,4 millió euróból bővíti az Arla a krémsajtgyártást Dániában
Az Arla Foods 59,4 millió eurós beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >