Fenntartható saját márkás narancslevet kínál a Rewe és a Penny
A német Rewe Csoport a 2025-re kitűzött határidőnél korábban átállt a fenntartható forrásból származó saját márkás narancslé értékesítésére. Következésképpen a Németországban működő mintegy 5800 Rewe és Penny üzletben kapható saját márkás narancslé és szörp megszerezte a Fairtrade, a Rainforest Alliance, illetve organikus minősítést, amire a cégcsoport még 2018-ban tett vállalást.
A Rewe Csoport évek óta azon dolgozik, hogy a narancstermesztők élet- és munkakörülményeit javítsa, ezért tagja a European Fruit Juice Platformnak is.
Tavaly tavasszal vezette be első Fairtrade tanúsítvánnyal rendelkező narancsleveit a Penny hálózatban Paradiso márkanév alatt, a Rewe üzletekben pedig REWE Beste Wahl (azaz legjobb ajánlat) formájában.
A gyümölcsléhez felhasznált narancs egy visszakövethető brazíliai ellátási láncból származik.
Kapcsolódó cikkeink
Kevesebb kávét ittak tavaly a németek
A Német Kávészövetség (Deutscher Kaffeeverband) friss adatai szerint 2024-ben Németországban…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági kérdésekre kell válaszolnia a magyar cégeknek
Már csak pár hónapja van a magyar cégeknek arra, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >