Fenntartható papírcsomagolásba kerül a Babybel
Világszerte újrahasznosítható papírba csomagolja a jövőben az ikonikus Babybel sajtot a Bel Group. A fenntartható csomagolási program célja, hogy 2027-re teljesen kiváltsa a hagyományos celofánt, és ezzel közelebb kerüljön a vállalat 2030-ra kitűzött céljához, azaz, hogy minden termékének a csomagolása újrahasznosításra alkalmas legyen.
Az új csomagolásra történő áttérés több éves kutatás és fejlesztés eredménye. A kihívás az volt, hogy az új papír megfeleljen a szigorú minőségi, mikrobiológiai és hőmérsékleti követelményeknek. A sajton található jól ismert piros viaszréteg változatlanul megmarad, továbbra is biztosítva a Babybel jellegzetes ízét és védelmét.
A kereskedelmi bevezetés már megkezdődött az Egyesült Királyságban, majd 2026-ban az Egyesült Államokban, Kanadában és Észak-Európában folytatódik, majd 2027-re a világ összes, mintegy 50 piacán elérhető lesz.
Mint azt Delphine Chatelin, a Bel Group kutatási és fejlesztési igazgatója hangsúlyozta, a vállalat nem egyszerűen egy anyagot cserél le, hanem újragondolja a Babybel teljes védelmi rendszerét, hogy a fogyasztók változatlan élményben részesüljenek, miközben a vállalat a fenntarthatósági elvárásoknak is megfelel.
A Bel Group szélesebb körű stratégiájának keretében az alapanyag-beszerzéstől a logisztikán át az ipari folyamatokig a teljes értékláncban csökkenti környezeti lábnyomát. A Kiri márka saját papíralapú csomagolásának ipari tesztelése már zajlik, míg a The Laughing Cow sajt és a Materne kompót esetében a DéfiVrac program keretében lédig formátumokkal kísérleteznek.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti a Bel a The Laughing Cow gyártását Spanyolországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Coca-Cola, a Philadelphia és a Nutella vezetik az FMCG-márkák nyugati-európai rangsorát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >60%-kal kevesebb műanyag a Cadbury csomagolásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A retail-szektor kihívásai: válságállóbbá edződött a kiskereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hogyan kerülhetőek el az online vásárlás bosszúságai?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eljött a céges karácsonyok ideje: pénzkidobás vagy jó buli?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
