Fenntartható jövőért díjat nyert a Lidl: elismerés a vállalati transzformációért
Rangos szakmai elismerésben részesült a Lidl Magyarország: elnyerte a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) által odaítélt Fenntartható jövőért díjat Vállalati transzformáció kategóriában. Ezzel a Lidl fenntarthatóság iránti elkötelezettségét, a fenntartható fejlődés érdekében – pl. a klíma védelméért, a HR Compliance területén, vagy az élelmiszer-kínálat fenntarthatóbbá alakításáért – hozott intézkedéseit díjazták, melyek áthatják a szervezet működését.

A Vállalati transzformáció díj célja, hogy elismerje és széles körben bemutassa azokat a vállalatokat, amelyek üzleti működésükbe egyre mélyebben integrálják a fenntartható vállalatvezetés elveit. Ezzel hozzájárulnak a rendszerszintű átalakulások felgyorsításához, valamint az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljainak eléréséhez. A díjat 6 tagú szakmai zsűri döntése alapján ítélték oda a Lidl Magyarországnak. A díjátadóra a szervezet október 7-i üzleti ebédjén került sor.
A Lidl fenntarthatóság iránti elkötelezettsége a szervezet minden szintjén megmutatkozik, áthatja működését. A diszkontlánc fenntarthatósági stratégiája keretében célokat tűz ki és intézkedéseket valósít meg azokon a területeken, ahol tevékenysége leginkább hatással van a társadalomra és a környezetre. A Lidl a nyertes pályázatában részletesen bemutatta, hogyan dolgozik évek óta stratégiai célok mentén a fenntartható fejlődésért, fókuszálva a klímacéljaira, a HR compliance területének fejlesztésére és a fenntarthatóbb élelmiszer-kínálat kialakítása melletti elkötelezettségére.
„Ez a díj megerősít bennünket abban, hogy jó úton járunk céljaink elérésében, hogy etikus vállalatként intézkedéseinkkel valódi változást hozzunk nem csak a saját, hanem partnereink és vásárlóink, sőt a teljes társadalom életébe. Bár a világ folyamatosan változik, hiszünk abban, hogy már ma a holnapra gondolni igazán megéri, ezért mi sem állunk meg, folytatjuk tovább a megkezdett munkát” – mondta el dr. Kaibinger Tamás, vállalati kapcsolatokért felelős vezető.
2024 különösen meghatározó év volt a Lidl számára: ambiciózus célokat tűzött ki, amelyek eléréséhez fejlesztette operatív folyamatait, átalakította beszerzési politikáit, és kiemelt figyelmet fordított munkatársai edukációjára. Ugyanebben az évben a vállalat elkötelezte magát a nettó zéró kibocsátás mellett, valamint nemzetközi együttműködést kötött a WWF-fel, hogy közösen találjanak válaszokat a globális ökológiai kihívásokra, és fenntarthatóbb kínálatot alakítsanak ki a vásárlók számára. (x)
A Lidl Magyarország etikus vállalatként transzparensen beszámol céljairól, intézkedéseiről és eredményeiről fenntarthatósági jelentéseiben: www.lidl.hu/jelentes
Kapcsolódó cikkeink
A fenntarthatóságot nem halasztják a magyar vállalatok – jelentős előrelépést mutat az ESG-felkészültség
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Többet főznének az X- és Y-generációk tagjai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Zöld jövő a FoodTechShow-n
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Lottózó-szigetekkel erősít a Szerencsejáték Zrt.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hungarian Food Business Program – mérlegen 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új, fenntartható hullámpapír rekesz a Dunapacktól – korszerű megoldás a zöldség-gyümölcs csomagolásban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
