Fenntartható formulákat fejleszt az IBM és a L’Oréal
Fenntartható és nagy teljesítményű kozmetikai termékek fejlesztésének elősegítése érdekében működik együtt az IBM és a L’Oréal.
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
A felek az IBM generatív mesterséges intelligenciáját használva egy egyedi AI-alapú modellt hoznak létre, amely a L’Oréal 4000 tudóst foglalkoztató globális kutatási és innovációs csapatát támogatja a fogyasztóközpontú termékek gyorsabb és a fogyasztói igényeket figyelembe vevő hatékonyabb előállításában, miközben lehetővé teszi a hulladékmennyiség csökkentését és a fenntartható alapanyagok használatát.
Mivel az AI-modell gyorsítja az új termékek kreálását, a meglévő termékek reformulálását és a gyártási folyamatok optimalizálását, így alapjaiban átalakíthatja a termékfejlesztést. Az egyedi modell alkalmazásával a szépségápolási világcég célt érhet, és termékformuláinak többségéhez az alapanyagokat 2030-ra biológiai forrásból vagy körforgásos gazdasági megoldásokból szerezheti be.
Emellett az IBM Consulting kulcsszerepet játszik a L’Oréal formulák fejlesztési folyamatának átalakításában, különös figyelmet fordítva a megújuló alapanyagok fenntartható felhasználására. //
Kapcsolódó cikkeink
Így alakítja át a munkaerőpiacot az AI-alapú keresés
Az elmúlt években alapvetően változtak meg az emberek információkeresési szokásai:…
Tovább olvasom >Hitelkártya egy perc alatt – az AI új szintre emeli a bankolást
A K&H Bank számára a generatív mesterséges intelligencia nem csupán…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >