Fenntartható formulákat fejleszt az IBM és a L’Oréal
Fenntartható és nagy teljesítményű kozmetikai termékek fejlesztésének elősegítése érdekében működik együtt az IBM és a L’Oréal.
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
A felek az IBM generatív mesterséges intelligenciáját használva egy egyedi AI-alapú modellt hoznak létre, amely a L’Oréal 4000 tudóst foglalkoztató globális kutatási és innovációs csapatát támogatja a fogyasztóközpontú termékek gyorsabb és a fogyasztói igényeket figyelembe vevő hatékonyabb előállításában, miközben lehetővé teszi a hulladékmennyiség csökkentését és a fenntartható alapanyagok használatát.
Mivel az AI-modell gyorsítja az új termékek kreálását, a meglévő termékek reformulálását és a gyártási folyamatok optimalizálását, így alapjaiban átalakíthatja a termékfejlesztést. Az egyedi modell alkalmazásával a szépségápolási világcég célt érhet, és termékformuláinak többségéhez az alapanyagokat 2030-ra biológiai forrásból vagy körforgásos gazdasági megoldásokból szerezheti be.
Emellett az IBM Consulting kulcsszerepet játszik a L’Oréal formulák fejlesztési folyamatának átalakításában, különös figyelmet fordítva a megújuló alapanyagok fenntartható felhasználására. //
Kapcsolódó cikkeink
Az AI sötét oldala – ki állítja meg a deepfake terjedését?
Az online térben egyre nagyobb problémát jelent a deepfake, vagyis…
Tovább olvasom >Szakmai elismerés az ipartestületnek
A Magyar Vendéglátók Ipartestülete idén újra bekerült a TOP10 meghatározó,…
Tovább olvasom >GVH: áprilisban Magyarországon egyeztetnek a világ versenyhatóságainak vezető közgazdászai
Április 23-25. között a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) és a Nemzetközi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Országos Kereskedelmi Szövetség az árréscsökkentés kivezetését javasolja
Az árréscsökkentés kivezetését javasolja az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ); a…
Tovább olvasom >Május második felében dől el, marad-e az árréscsökkentés
Amikor a kormány bevezette az árréscsökkentést, úgy döntött, hogy május…
Tovább olvasom >KSH: az élelmiszeripar értékesítési árai 6,2 százalékkal emelkedtek
2025 márciusában az ipari termelői árak átlagosan 7,3 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >