Fenntartható formulákat fejleszt az IBM és a L’Oréal
Fenntartható és nagy teljesítményű kozmetikai termékek fejlesztésének elősegítése érdekében működik együtt az IBM és a L’Oréal.
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
A felek az IBM generatív mesterséges intelligenciáját használva egy egyedi AI-alapú modellt hoznak létre, amely a L’Oréal 4000 tudóst foglalkoztató globális kutatási és innovációs csapatát támogatja a fogyasztóközpontú termékek gyorsabb és a fogyasztói igényeket figyelembe vevő hatékonyabb előállításában, miközben lehetővé teszi a hulladékmennyiség csökkentését és a fenntartható alapanyagok használatát.
Mivel az AI-modell gyorsítja az új termékek kreálását, a meglévő termékek reformulálását és a gyártási folyamatok optimalizálását, így alapjaiban átalakíthatja a termékfejlesztést. Az egyedi modell alkalmazásával a szépségápolási világcég célt érhet, és termékformuláinak többségéhez az alapanyagokat 2030-ra biológiai forrásból vagy körforgásos gazdasági megoldásokból szerezheti be.
Emellett az IBM Consulting kulcsszerepet játszik a L’Oréal formulák fejlesztési folyamatának átalakításában, különös figyelmet fordítva a megújuló alapanyagok fenntartható felhasználására. //
Kapcsolódó cikkeink
Így lett része a hétköznapoknak a mesterséges intelligencia
A mesterséges intelligencia (AI) ma már szinte észrevétlenül vált a…
Tovább olvasom >Új korszak hajnalán: így készülnek a kiadók a „Google Zero” világára
A Google keresőfelületeinek átalakulása, a mesterséges intelligencia térnyerése és a…
Tovább olvasom >Az AI lehet a fenntartható költségcsökkentés kulcsa
A növekvő költségek és a mind kiélezettebb verseny egyre komolyabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >