fenntartható életminőség
A recesszió után a fogyasztó igénye megmarad a megfelelő életszínvonal fenntartására, ugyanakkor új lehetőségeket, új optimumokat keres új erőforrások bevonásával. A ködös és nem átlátható ígéreteket, termékelőnyöket, márkákat elutasítja, inkább a földhöz ragadtabb, lokálisabb, a saját környezetében elérhető apró kis luxusokat, örömöket keresi. A helyi, lokális vállalkozásoknak adhat kitörési lehetőséget ez a trend, ugyanis a fogyasztók mind gyakrabban hagyatkoznak a környezetükben fellelhető üzletek kínálatára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >