fenntartható életminőség
A recesszió után a fogyasztó igénye megmarad a megfelelő életszínvonal fenntartására, ugyanakkor új lehetőségeket, új optimumokat keres új erőforrások bevonásával. A ködös és nem átlátható ígéreteket, termékelőnyöket, márkákat elutasítja, inkább a földhöz ragadtabb, lokálisabb, a saját környezetében elérhető apró kis luxusokat, örömöket keresi. A helyi, lokális vállalkozásoknak adhat kitörési lehetőséget ez a trend, ugyanis a fogyasztók mind gyakrabban hagyatkoznak a környezetükben fellelhető üzletek kínálatára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Három új üzlettel bővült a SPAR hálózata Albániában
Tovább erősíti jelenlétét a SPAR Albániában: három újonnan nyílt üzletének…
Tovább olvasom >Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >Európába is megérkezett a Nescafé Espresso koncentrátum
Európában is bevezette a Nescafé Espresso Concentrated termékcsaládot a Nestlé,…
Tovább olvasom >