fenntartható életminőség
A recesszió után a fogyasztó igénye megmarad a megfelelő életszínvonal fenntartására, ugyanakkor új lehetőségeket, új optimumokat keres új erőforrások bevonásával. A ködös és nem átlátható ígéreteket, termékelőnyöket, márkákat elutasítja, inkább a földhöz ragadtabb, lokálisabb, a saját környezetében elérhető apró kis luxusokat, örömöket keresi. A helyi, lokális vállalkozásoknak adhat kitörési lehetőséget ez a trend, ugyanis a fogyasztók mind gyakrabban hagyatkoznak a környezetükben fellelhető üzletek kínálatára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >Visszatér az ország első homoktövis szüreti eseménye – az ESBANA Élményszüret 2025-ben a Szedd Magad Fesztivál hivatalos programja lett
Második alkalommal is megrendezik Magyarország egyetlen nyílt homoktövis élményszüretét Tápiószentmárton…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: célzott támogatás segíti a díszkertész kisvállalkozókat
Több szempontból kiemelten fontosak a zöldterület-kezeléssel foglalkozó vállalkozások, valamint a…
Tovább olvasom >